๐ค๐๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐ ๐๐๐ - ๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐
๐ ๐๐๐ญ๐: ๐๐ ๐๐ฎ๐ ๐ฎ๐ฌ๐ญ ๐๐๐๐ - ๐๐๐ฆ๐๐๐ญ๐
๐ฐ๐๐ซ๐๐ญ: ๐๐๐ ๐ฅ๐๐ข /๐ฉ๐๐ซ๐ฌ
โ๏ธ๐๐จ๐ง๐ญ๐๐๐ญ: 0739 889 001 ๐ฌ๐๐ฎ ๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐
๐ www.familytrip.ro
๐จ๐ฉ๐ฆ๐๐ข๐ณ๐ข๐ญฤ๐ฆ ๐ข๐ง ๐๐๐ฆ๐ข๐ฅ๐ข๐:
๐ค๐๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐ ๐๐๐๐ ๐๐๐ - ๐๐๐๐๐๐๐๐
๐ ๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐;
Muzeul Satului Vâlcean este situat în Bujoreni, la aproximativ 4 km de Râmnicu Vâlcea.
Muzeul Satului Bujoreni vฤ propune un periplu prin satul vâlcean ale cฤrui valori au fost conservate, pentru a pฤstra universul spiritual unic, care caracterizeazฤ aceasta zonฤ, unde realitatea se împleteศte cu mitul, dând viaศฤ celei mai sincere exprimari a românismului autentic.
๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐ ๐๐๐๐๐๐๐;
Mฤnฤstirea Frฤsinei din Muereasca, judeศul Vâlcea, este singura mฤnฤstire ortodoxฤ din România în care accesul femeilor este interzis. Povestea Mฤnฤstirii Frฤsinei aratฤ cฤ însuศi cel care a construit-o a gândit aceastฤ regulฤ neobiศnuitฤ.
๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐;
Mฤnฤstirea Ostrov este o mฤnฤstire de cฤlugฤriศe, cu hramul „Nasterea Maicii Domnului” ศi se aflฤ amplasatฤ pe o insulฤ a lacului de acumulare al hidrocentralei Cฤlimฤneศti de pe raul Olt, fiind legatฤ de statiunea balneo-climatericฤ Cฤlimฤneศti – Cฤciulata printr-un pod.
S-a sfinศit nezugrฤvitฤ, pentru cult folosindu-se în prima fazฤ icoane pictate, aflate astฤzi în Muzeul de Artฤ al României. Altarul a fost pictat în 1752, restul bisericii fiind în stil frescฤ, de o remarcabilฤ valoare artisticฤ ศi a fost terminat în anul 1760. Tot atunci i s-a înlocuit ศi inscripศia din pisania veche cu un text românesc, scris cu litere chirilice.
๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐;
Mฤnฤstirea Cozia este situatฤ în statiunea balneo-climaterica Cฤciulata, la 3 km de Cฤlimฤneศti, pe malul drept al Oltului, ศi la 20 km nord de Râmnicu Vâlcea. Ansamblul mฤnฤstiresc de la Cozia, cu hramul „Sfânta Treime”, la început a fost cunoscut sub numele de „Mฤnฤstirea Nucet”, abia mai târziu primind numele de „Cozia”, dupฤ muntele din vecinatate.
Biserica Mฤnฤstirii Cozia are hramul „Sfânta Treime”
Biserica mare a Mฤnฤstirii Cozia, cu hramul „Sfânta Treime”, este armonios proporศionatฤ, are o ornamentaศie bogatฤ ศi a fost construitฤ de meศteri din Moravia, dupa modelul bisericii sârbeศti din Kruševac. A fost construitฤ, din piatrฤ albฤ tare, între 1387-1391, ctitor fiind domnitorul Mircea cel Bฤtrân.
โฐ๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐.
โTariful ๐ง๐ฎ ๐ข๐ง๐๐ฅ๐ฎ๐๐ croaziera pe Olt - aproximativ 30lei/ persoana
๐ฌ Va asteptam in sediul ๐๐ ๐๐ง๐ญ๐ข๐๐ข ๐ ๐๐ฆ๐ข๐ฅ๐ฒ ๐๐ซ๐ข๐ฉ din Ploiesti, Strada Constantei 18 (in spatele Halelor Centrale, pe linia de tramvai), program Luni - Vineri, 09:00 - 17:00.
๐๐ง๐๐จ๐ซ๐ฆ๐๐ญ๐ข๐ข ๐ฉ๐ซ๐๐๐จ๐ง๐ญ๐ซ๐๐๐ญ๐ฎ๐๐ฅ๐ ๐ ๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐Formular de informare a calatorului pentru contractele privind pachete de servicii de calatorieCombinatia de servicii de calatorie pusa la dispozitia dumneavoastra este un pachet in intelesul Ordonantei Guvernului nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de calatorie si serviciile de calatorie asociate, precum si pentru modificarea unor acte normative. Prin urmare, veti beneficia de toate drepturile ce rezulta din legislatia Uniunii Europene care se aplica pachetelor turistice. Societatea ๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐ va fi pe deplin responsabila pentru executarea corespunzatoare a pachetului in ansamblu. In plus, conform legislatiei, societatea ๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐ detine protectie pentru a va rambursa platile in cazul in care devine insolventa si, in cazul in care transportul este inclus in pachet .๐๐ซ๐๐ฉ๐ญ๐ฎ๐ซ๐ข ๐ฉ๐ซ๐ข๐ง๐๐ข๐ฉ๐๐ฅ๐ ๐ข๐ง ๐ญ๐๐ฆ๐๐ข๐ฎ๐ฅ ๐๐ซ๐๐จ๐ง๐๐ง๐ญ๐๐ข ๐๐ฎ๐ฏ๐๐ซ๐ง๐ฎ๐ฅ๐ฎ๐ข ๐ง๐ซ. ๐/๐๐๐๐ - Calatorii vor primi toate informatiile esentiale privind pachetul anterior incheierii contractului privind pachetul de servicii de calatorie. - Exista intotdeauna cel putin un comerciant care raspunde pentru executarea corespunzatoare a tuturor serviciilor de calatorie incluse in contract. - Calatorilor li se pune la dispozitie un numar de telefon de urgenta sau detaliile unui punct de contact unde pot lua legatura cu agentia de turism organizatoare sau cu agentul de turism. - Calatorii pot transfera pachetul unei alte persoane, in urma unei instiintari efectuate in mod rezonabil si eventual a platii unor costuri suplimentare (dupa caz). - Pretul pachetului poate fi marit numai daca cresc costurile specifice (de exemplu, preturile carburantilor) si daca acest lucru este prevazut in mod expres in contract, si in orice caz nu mai tarziu de 10 zile inainte de inceperea executarii pachetului. In cazul in care cresterea pretul este mai mare de 8% din pretul pachetului, calatorul poate inceta contractul. In cazul in care agentia de turism organizatoare isi rezerva dreptul de a creste pretul, calatorul are dreptul la o reducere de pret daca apare o scadere a costurilor relevante. - Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare si pot obtine rambursarea integrala a oricaror plati in cazul in care oricare dintre elementele esentiale ale pachetului, altul decat pretul, s-a modificat in mod semnificativ. In cazul in care, inainte de inceperea executarii pachetului, comerciantul raspunzator de pachet anuleaza pachetul, calatorii au dreptul la rambursare si, dupa caz, la o despagubire. - Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare, inainte de inceperea executarii pachetului, in circumstante exceptionale, de exemplu in cazul unor probleme grave de securitate la destinatie care sunt susceptibile de a afecta pachetul. - In plus, calatorii au posibilitatea de a inceta contractul in orice moment inainte de inceperea executarii pachetului, in schimbul achitarii unei penalitati de incetare adecvata si justificabila. - In cazul in care, dupa inceperea executarii pachetului, elemente importante ale pachetului nu pot fi executate astfel cum s-a convenit, vor trebui oferite calatorului servicii alternative corespunzatoare, fara a implica plata unor costuri suplimentare. Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare, in cazul in care serviciile nu sunt executate in conformitate cu contractul si acest fapt afecteaza in mod substantial executarea pachetului, iar agentia de turism organizatoare nu remediaza problema. - Calatorii au de asemenea dreptul la o reducere a pretului si/sau la plata unor despagubiri pentru daune in cazul in care serviciile de calatorie nu sunt executate sau sunt executate in mod necorespunzator. - Agentia de turism organizatoare trebuie sa ofere asistenta in cazul in care calatorul se afla in dificultate. - In cazul in care agentia de turism organizatoare intra in insolventa, platile vor fi rambursate. In cazul in care aceasta intra in insolventa dupa inceperea executarii pachetului, iar transportul este inclus in pachet, repatrierea calatorilor este garantata. SC CRIDA HOLLIDAYS SRL a contractat protectia in caz de insolventa cu OMNIASIG VIENNA INSURAMCE GROUP SA. Calatorii pot contacta aceasta entitate sau, dupa caz, autoritatea competenta (Bucuresti, Aleea Alexandru, nr. 51, sector 1, 011822, telefon 021.405.74.20, fax 021.311.44.90, e-mail: office@omniasig.ro, web: www.omniasig.ro) in cazul in care serviciile sunt refuzate din cauza insolventei CRIDA HOLLIDAYS SRL. In sensul prezentului formular prin agentie de turism organizatoare se intelege agentia de turism organizatoare stabilita pe teritoriul Romaniei sau agentia de turism intermediara stabilita pe teritoriul Romaniei, care cumpara in mod direct pachete de la o agentie de turism organizatoare care nu este stabilita in Romania, dupa caz, conform art. 14 din Ordonanta Guvernului nr. 2/2018. In cazul prevederilor referitoare la insolventa, agentia de turism organizatoare este cea dintr-un alt stat membru UE sau din Romania, dupa caz. Ordonanta Guvernului nr. 2/2018: https://www.anat.ro/wp-content/uploads/2018/08/OG-2_2018.pdfCARACTERISTICI GENERALE ALE SERVICIILOR DE CALATORIE Informatii importante cu privire la comanda de rezervareIn conformitate cu legislatia in vigoare, ๐๐ ๐๐ง๐ญ๐ข๐ ๐ ๐๐ฆ๐ข๐ฅ๐ฒ ๐๐ซ๐ข๐ฉ are obligatia sa va aduca la cunostinta urmatoarele:๐๐๐ง๐ฎ๐ง๐ญ๐๐ซ๐๐Puteti sa va retrageti din contractul de calatorie oricand inainte de inceperea calatoriei. Renuntarea la contract necesita din partea dumneavoastra o declaratie in scris transmisa agentiei. Va recomandam sa transmiteti declaratia de renuntare a contractului pe un suport informatic durabil.In acest caz noi pierdem dreptul asupra tarifului calatoriei, drept urmare in schimb, putem sa va solicitam o despagubire rezonabila (conform contract cadru de comercializarea pachetului de servicii turistice), in masura in care retragerea din contract nu ni se datoreaza noua sau circumstantelor extraordinare aparute la destinatia stabilita sau in imediata apropiere si care pot afecta in mod negativ desfasurarea calatoriei sau transportul persoanelor la destinatie.Incheierea unei asigurari pentru acoperirea costurilor in cazul renuntarii la calatorieVa atragem atentia asupra faptului ca majoritatea tarifelor practicate de catre agentia noastra nu includ asigurarea pentru anularea calatoriei si/sau medicala (asigurare storno si asigurare pentru intreruperea calatoriei). Renuntarea la calatorie inaintea inceperii sau intreruperea calatoriei, genereaza costuri de stornare si/sau alte costuri suplimentare pentru intoarcerea in tara, din acest motiv va recomandam sa incheiati un pachet de asigurari speciale valabile pentru diverse cazuri neprevazute, de accident, boala sau deces.๐๐จ๐๐ข๐ฅ๐ข๐ญ๐๐ญ๐ ๐ซ๐๐๐ฎ๐ฌ๐Persoanele cu mobilitate redusa pot beneficia de serviciul de calatorie rezervat doar in anumite conditii. In cazul in care doriti mai multe informatii cu privire la caracterul adaptabil al serviciilor de calatorie pentru persoanele cu mobilitate redusa, va rugam sa ne contactati in acest sens.In cazul unei astel de rezervari, confirmarea trebuie sa includa echipamentele, utilitatile si materialele auxiliare accesibile persoanelor cu handicap, pe care dumneavoastra le-ati solicitat si care sunt garantate de catre partenerul local contractual al agentiei.๐๐๐ฌ๐ฉ๐ฎ๐ง๐๐๐ซ๐๐ ๐๐จ๐ง๐ญ๐ซ๐๐๐ญ๐ฎ๐๐ฅ๐CRIDA HOLLIDAYS SRL este in totalitate raspunzatoare pentru prestarea regulamentara a tuturor serviciilor de calatorie prevazute in contract si este obligata in baza Ordonanta Guvernului nr. 2/2018 sa acorde asistenta calatorului in cazul in care acesta se afla intr-o situatie dificila.๐๐ฌ๐ข๐ฌ๐ญ๐๐ง๐ญ๐ ๐ข๐ง ๐ญ๐ข๐ฆ๐ฉ๐ฎ๐ฅ ๐๐๐ฅ๐๐ญ๐จ๐ซ๐ข๐๐ขOdata cu documentele de calatorie veti primi si datele de contact corespunzatoare.Veti avea intotdeauna un numar de telefon de urgenta pe care il puteti apela in caz de nevoie.๐๐๐๐ฅ๐๐ฆ๐๐ญ๐ข๐ข ๐ฅ๐ ๐๐๐ฌ๐ญ๐ข๐ง๐๐ญ๐ข๐Aveti obligatia de a aduce la cunostinta reprezentantului nostru de la fata locului reclamatia dumneavoastra, odata cu transmiterea ei catre agentie. Reprezentantul nostru local are sarcina de a remedia deficientele, in masura posibilitatilor. Cu toate acestea, reprezentantul local nu este autorizat sa valideze eventualele pretentii. Acestea vor fi solutionate prin agentie, dupa caz.๐๐๐ฌ๐ข๐ฎ๐ง๐๐ ๐๐จ๐ง๐ญ๐ซ๐๐๐ญ๐ฎ๐ฅ๐ฎ๐ขParticipantul la calatorie poate cesiona (transfera) unei alte persoane contractul pentru pachetul de servicii de calatorie, intr-un termen rezonabil si tinand cont de eventualele costuri suplimentare generate de cesiune, daca si in masura in care aceasta este posibila.
vezi mai multe
Tariful include:
- transport autocar
- insotitor grup
Tariful nu include:
- intrarile la obiective
- croaziera pe Olt - aproximativ 30lei/ persoana
- mesele
- cheltuieli personale
Informatiile si fotografiile din pagina cu descrierea unitatii de cazare au caracter strict informativ si sunt preluate de la partenerii nostrii sau de pe site-urile de prezentare ale acestora. Pozele de pe site sunt generice si nu pot fi considerate contractuale, ele reprezinta efortul nostru permanent de a oferi informatii despre aceste locatii. Incercam zilnic sa actualizam aceste informatii, dar nu garantam ca sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale unitatilor de cazare sau sa cereti informatii actualizate agentiei noastre.
Tarifele si disponibilitatea ofertelor sunt valabile la acest moment!