Detalii oferta
Rezervare
Confirmare

BISERICA FORTIFICATA VISCRI - SIGHISOARA

RON 150 00 RON
/persoana
Plecare din Ploiesti la ora 06:00

BISERICA FORTIFICATA VISCRI - SIGHISOARA

DATA: 09.11.2024

PRET: 150 LEI

Plecam din Ploiesti la ora 06:00 catre un tinut superb din tara noastra, in inima Transilvaniei

Vizitam satul Viscri si Biserica Fortificata

Localitatea Viscri se află în comuna Bunești și își are originile în sec.al XII-lea, când aici au fost aduși secui, pentru a păzi granița estică a regatului. Aceștia au ridicat o biserică de calcar alb-verzuie, de la care s-a dat numele localității în maghiară și germană.

Satul a făcut obiectul mai multor reportaje apărute în presa britanică, după ce prințul Charles și-a cumpărat o casă aici. Localitatea practic a înflorit şi a devenit unul dintre locurile preferate de turiştii din întreaga lume. În plus, în ultimii ani s-au construit pensiuni şi restaurante care îi întâmpină pe turişti cu produse tradiţionale.

Sighisoara

Sighișoara sau “Perla Medievală a României” este situată în inima Transilvaniei, la 120 de km de Brașov și 55 km de Târgul-Mureș și este printre puținele orașe medievale care există în lume în momentul de față dar și singurul oraș bine păstrat și populat din România cu o imagine aparte

Orașul este situat pe un deal, unde acum mult timp în urmă s-a construit Cetatea Sighișoarei și mai este denumit și Dealul Cetății. Este un oraș mic dar poate fascina orice turist iubitor de vechi și de istorie mai ales datorită legendei legată de tatăl lui Vlad Țepeș, Vlad Dracul, care a locuit în cetate.

În vârful unui deal există o cetate fortificată cu întăriri și pasaje secrete și cu un turn de ceas, precum și casa în care a locuit Vlad Țepeș, cunoscut de turiști sub pseudonimul de Dracula. Planul orașului medieval sau cetate este caracteristic orașelor germane întemeiate în evul mediu

Arhitectura clădirilor din Sighișoara au și acestea influență germană, acest stil regăsindu-se în orașe vechi din Germania cum ar fi Rothenburg sau Nuernberg.

 

𝐈𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐭𝐢𝐢 𝐩𝐫𝐞𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐞 𝐅𝐀𝐌𝐈𝐋𝐘 𝐓𝐑𝐈𝐏

Formular de informare a calatorului pentru contractele privind pachete de servicii de calatorie

Combinatia de servicii de calatorie pusa la dispozitia dumneavoastra este un pachet in intelesul Ordonantei Guvernului nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de calatorie si serviciile de calatorie asociate, precum si pentru modificarea unor acte normative.

Prin urmare, veti beneficia de toate drepturile ce rezulta din legislatia Uniunii Europene care se aplica pachetelor turistice. Societatea 𝐂𝐑𝐈𝐃𝐀 𝐇𝐎𝐋𝐋𝐈𝐃𝐀𝐘𝐒 𝐒𝐑𝐋 va fi pe deplin responsabila pentru executarea corespunzatoare a pachetului in ansamblu.

In plus, conform legislatiei, societatea 𝐂𝐑𝐈𝐃𝐀 𝐇𝐎𝐋𝐋𝐈𝐃𝐀𝐘𝐒 𝐒𝐑𝐋 detine protectie pentru a va rambursa platile in cazul in care devine insolventa si, in cazul in care transportul este inclus in pachet .

𝐃𝐫𝐞𝐩𝐭𝐮𝐫𝐢 𝐩𝐫𝐢𝐧𝐜𝐢𝐩𝐚𝐥𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐞𝐦𝐞𝐢𝐮𝐥 𝐎𝐫𝐝𝐨𝐧𝐚𝐧𝐭𝐞𝐢 𝐆𝐮𝐯𝐞𝐫𝐧𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐧𝐫. 𝟐/𝟐𝟎𝟏𝟖

- Calatorii vor primi toate informatiile esentiale privind pachetul anterior incheierii contractului privind pachetul de servicii de calatorie.

- Exista intotdeauna cel putin un comerciant care raspunde pentru executarea corespunzatoare a tuturor serviciilor de calatorie incluse in contract.

- Calatorilor li se pune la dispozitie un numar de telefon de urgenta sau detaliile unui punct de contact unde pot lua legatura cu agentia de turism organizatoare sau cu agentul de turism.

- Calatorii pot transfera pachetul unei alte persoane, in urma unei instiintari efectuate in mod rezonabil si eventual a platii unor costuri suplimentare (dupa caz).

- Pretul pachetului poate fi marit numai daca cresc costurile specifice (de exemplu, preturile carburantilor) si daca acest lucru este prevazut in mod expres in contract, si in orice caz nu mai tarziu de 10 zile inainte de inceperea executarii pachetului. In cazul in care cresterea pretul este mai mare de 8% din pretul pachetului, calatorul poate inceta contractul. In cazul in care agentia de turism organizatoare isi rezerva dreptul de a creste pretul, calatorul are dreptul la o reducere de pret daca apare o scadere a costurilor relevante.

- Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare si pot obtine rambursarea integrala a oricaror plati in cazul in care oricare dintre elementele esentiale ale pachetului, altul decat pretul, s-a modificat in mod semnificativ. In cazul in care, inainte de inceperea executarii pachetului, comerciantul raspunzator de pachet anuleaza pachetul, calatorii au dreptul la rambursare si, dupa caz, la o despagubire.

- Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare, inainte de inceperea executarii pachetului, in circumstante exceptionale, de exemplu in cazul unor probleme grave de securitate la destinatie care sunt susceptibile de a afecta pachetul.

- In plus, calatorii au posibilitatea de a inceta contractul in orice moment inainte de inceperea executarii pachetului, in schimbul achitarii unei penalitati de incetare adecvata si justificabila.

- In cazul in care, dupa inceperea executarii pachetului, elemente importante ale pachetului nu pot fi executate astfel cum s-a convenit, vor trebui oferite calatorului servicii alternative corespunzatoare, fara a implica plata unor costuri suplimentare. Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare, in cazul in care serviciile nu sunt executate in conformitate cu contractul si acest fapt afecteaza in mod substantial executarea pachetului, iar agentia de turism organizatoare nu remediaza problema.

- Calatorii au de asemenea dreptul la o reducere a pretului si/sau la plata unor despagubiri pentru daune in cazul in care serviciile de calatorie nu sunt executate sau sunt executate in mod necorespunzator.

- Agentia de turism organizatoare trebuie sa ofere asistenta in cazul in care calatorul se afla in dificultate.

- In cazul in care agentia de turism organizatoare intra in insolventa, platile vor fi rambursate. In cazul in care aceasta intra in insolventa dupa inceperea executarii pachetului, iar transportul este inclus in pachet, repatrierea calatorilor este garantata. SC CRIDA HOLLIDAYS SRL a contractat protectia in caz de insolventa cu OMNIASIG VIENNA INSURAMCE GROUP SA. Calatorii pot contacta aceasta entitate sau, dupa caz, autoritatea competenta (Bucuresti, Aleea Alexandru, nr. 51, sector 1, 011822, telefon 021.405.74.20, fax 021.311.44.90, e-mail: office@omniasig.ro, web: www.omniasig.ro) in cazul in care serviciile sunt refuzate din cauza insolventei CRIDA HOLLIDAYS SRL.

In sensul prezentului formular prin agentie de turism organizatoare se intelege agentia de turism organizatoare stabilita pe teritoriul Romaniei sau agentia de turism intermediara stabilita pe teritoriul Romaniei, care cumpara in mod direct pachete de la o agentie de turism organizatoare care nu este stabilita in Romania, dupa caz, conform art. 14 din Ordonanta Guvernului nr. 2/2018.

In cazul prevederilor referitoare la insolventa, agentia de turism organizatoare este cea dintr-un alt stat membru UE sau din Romania, dupa caz.

Ordonanta Guvernului nr. 2/2018: https://www.anat.ro/wp-content/uploads/2018/08/OG-2_2018.pdf

CARACTERISTICI GENERALE ALE SERVICIILOR DE CALATORIE

Informatii importante cu privire la comanda de rezervare

In conformitate cu legislatia in vigoare, 𝐀𝐠𝐞𝐧𝐭𝐢𝐚 𝐅𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐓𝐫𝐢𝐩 are obligatia sa va aduca la cunostinta urmatoarele:

𝐑𝐞𝐧𝐮𝐧𝐭𝐚𝐫𝐞𝐚

Puteti sa va retrageti din contractul de calatorie oricand inainte de inceperea calatoriei. Renuntarea la contract necesita din partea dumneavoastra o declaratie in scris transmisa agentiei. Va recomandam sa transmiteti declaratia de renuntare a contractului pe un suport informatic durabil.

In acest caz noi pierdem dreptul asupra tarifului calatoriei, drept urmare in schimb, putem sa va solicitam o despagubire rezonabila (conform contract cadru de comercializarea pachetului de servicii turistice), in masura in care retragerea din contract nu ni se datoreaza noua sau circumstantelor extraordinare aparute la destinatia stabilita sau in imediata apropiere si care pot afecta in mod negativ desfasurarea calatoriei sau transportul persoanelor la destinatie.

Incheierea unei asigurari pentru acoperirea costurilor in cazul renuntarii la calatorie

Va atragem atentia asupra faptului ca majoritatea tarifelor practicate de catre agentia noastra nu includ asigurarea pentru anularea calatoriei si/sau medicala (asigurare storno si asigurare pentru intreruperea calatoriei). Renuntarea la calatorie inaintea inceperii sau intreruperea calatoriei, genereaza costuri de stornare si/sau alte costuri suplimentare pentru intoarcerea in tara, din acest motiv va recomandam sa incheiati un pachet de asigurari speciale valabile pentru diverse cazuri neprevazute, de accident, boala sau deces.

𝐌𝐨𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐚𝐭𝐞 𝐫𝐞𝐝𝐮𝐬𝐚

Persoanele cu mobilitate redusa pot beneficia de serviciul de calatorie rezervat doar in anumite conditii. In cazul in care doriti mai multe informatii cu privire la caracterul adaptabil al serviciilor de calatorie pentru persoanele cu mobilitate redusa, va rugam sa ne contactati in acest sens.

In cazul unei astel de rezervari, confirmarea trebuie sa includa echipamentele, utilitatile si materialele auxiliare accesibile persoanelor cu handicap, pe care dumneavoastra le-ati solicitat si care sunt garantate de catre partenerul local contractual al agentiei.

𝐑𝐚𝐬𝐩𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐞𝐚 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐚

CRIDA HOLLIDAYS SRL este in totalitate raspunzatoare pentru prestarea regulamentara a tuturor serviciilor de calatorie prevazute in contract si este obligata in baza Ordonanta Guvernului nr. 2/2018 sa acorde asistenta calatorului in cazul in care acesta se afla intr-o situatie dificila.

𝐀𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐧𝐭𝐚 𝐢𝐧 𝐭𝐢m𝐩𝐮𝐥 𝐜𝐚𝐥𝐚𝐭𝐨𝐫𝐢𝐞𝐢

Odata cu documentele de calatorie veti primi si datele de contact corespunzatoare.

Veti avea intotdeauna un numar de telefon de urgenta pe care il puteti apela in caz de nevoie.

𝐑𝐞𝐜𝐥𝐚𝐦𝐚𝐭𝐢𝐢 𝐥𝐚 𝐝𝐞𝐬𝐭𝐢𝐧𝐚𝐭𝐢𝐞

Aveti obligatia de a aduce la cunostinta reprezentantului nostru de la fata locului reclamatia dumneavoastra, odata cu transmiterea ei catre agentie. Reprezentantul nostru local are sarcina de a remedia deficientele, in masura posibilitatilor. Cu toate acestea, reprezentantul local nu este autorizat sa valideze eventualele pretentii. Acestea vor fi solutionate prin agentie, dupa caz.

𝐂𝐞𝐬𝐢𝐮𝐧𝐞𝐚 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭𝐮𝐥𝐮𝐢

Participantul la calatorie poate cesiona (transfera) unei alte persoane contractul pentru pachetul de servicii de calatorie, intr-un termen rezonabil si tinand cont de eventualele costuri suplimentare generate de cesiune, daca si in masura in care aceasta este posibila.

vezi mai multe

Tariful include:

- transport autocar

- insotitor grup

vezi mai multe

Tariful nu include:

- intrarile la obiective

- cheltuieli personale

vezi mai multe

Servicii

  • Circuit
  • autocar
  • insotitor de grup

Tema

  • excursie-1-zi

vezi mai multe

Informatiile si fotografiile din pagina cu descrierea unitatii de cazare au caracter strict informativ si sunt preluate de la partenerii nostrii sau de pe site-urile de prezentare ale acestora. Pozele de pe site sunt generice si nu pot fi considerate contractuale, ele reprezinta efortul nostru permanent de a oferi informatii despre aceste locatii. Incercam zilnic sa actualizam aceste informatii, dar nu garantam ca sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale unitatilor de cazare sau sa cereti informatii actualizate agentiei noastre.

Tarifele si disponibilitatea ofertelor sunt valabile la acest moment!

Trimite o cerere de rezervare