ZIUA 1-2 Plecare pe traseul Brasov-Campina-Ploiesti-Bucuresti - Ruse - Sofia - Salonic -Loutra Edipsou.
Traseu de noapte. Transfer cu vaporul in Evia. Cazare.
ZIUA 3-8 Plaja si programe optionale (croaziera, seara greceasca, turul insulei, etc.).
ZIUA 9 Plecare din Evia in jurul orei 17.00. Transfer cu ferry pe continent. Continuarea drumului spre Romania. Traseu de noapte.
ZIUA 10 Sosirea in Bucuresti,Ploiesti,Campina ,Brasov in jurul pranzului.
*Insula Skiathos - 40 EURO/pers
Plecare se face din portul Pefki de unde se preia vaporul ce ne va purta pe apele curate ale Marii Egee intr-o atmosfera de petrecere tipic greceasca. Ajunși pe insula facem doua opriri, una in capitala unde ajungem la Biserica Sf. Nicolae si timp liber pentru masa de prânz, si cea de-a doua oprire pe plaja Koukounaries cu nisipul cel mai fin, apa transparent-cristalină, unde ne bucuram de restul zilei la plajă
*LOUTRA EDIPSOS – SFANTUL IOAN RUSUL – SFANTUL DAVID -25 EURO/pers
Mic dejun. Timp liber in statiune sau optional (25euro) turul nordului Insulei Evia. Primul popas il vom face la Biserica Sfantul Ioan Rusu, făcătorul de minuni și vindecătorul celor bolnavi, aflata in localitatea Prokopi. Continuam apoi spre Mănăstirea Sfântul Cuvios David “Copilul Înaintemergator lui Ioan Botezătorul”.
*ATENA -( TUR GHIDAT ) - 45 EURO/pers
Mic dejun la pachet ,excursie opționala (45 euro) in capitala Greciei, Atena, unde cei insetati de istorie vor vizita situl arheologic cel mai important al lumii antice – Acropole, vom face turul orasului Atena si vom vedea toate punctele importante in timp ce ascultam povestea acestora, vom merge in Piata Monastiraki, in bazarul atenian, pentru cumparaturi pe celebra strada comerciala a Atenei, Ermou si vom vedea schimbarea garzii evzonilor la Palatul Parlamentului
*Croaziera in Lichadonisia (insulele vulcanice) - 40 EURO/pers
Ne imbarcam din portul Agios Georgios si incepem croaziera prin insulele vulcanice, unde vom putea observa focile care traiesc acolo de zeci de ani. La ora 11:00 facem prima oprire la plaja, unde vom sta cateva ore si ne vom putea bucura de soare .La ora 13:00 se va servi pranzul, care este inclus in pretul excursiei, ce include frigarui de porc/pui, kalamari si o bautura. Intoarcerea spre unitatile de cazare va fi in jurul orelor 16:00-16:30 p.m.*Transportul cu autocarul si pranzul sunt incluse in pretul excursiei
*Plaja Ellinika – include masa si vin - 35 EURO/ pers
𝐈𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐭𝐢𝐢 𝐩𝐫𝐞𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐞 𝐅𝐀𝐌𝐈𝐋𝐘 𝐓𝐑𝐈𝐏
Formular de informare a calatorului pentru contractele privind pachete de servicii de calatorieCombinatia de servicii de calatorie pusa la dispozitia dumneavoastra este un pachet in intelesul Ordonantei Guvernului nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de calatorie si serviciile de calatorie asociate, precum si pentru modificarea unor acte normative. Prin urmare, veti beneficia de toate drepturile ce rezulta din legislatia Uniunii Europene care se aplica pachetelor turistice. Societatea 𝐂𝐑𝐈𝐃𝐀 𝐇𝐎𝐋𝐋𝐈𝐃𝐀𝐘𝐒 𝐒𝐑𝐋 va fi pe deplin responsabila pentru executarea corespunzatoare a pachetului in ansamblu. In plus, conform legislatiei, societatea 𝐂𝐑𝐈𝐃𝐀 𝐇𝐎𝐋𝐋𝐈𝐃𝐀𝐘𝐒 𝐒𝐑𝐋 detine protectie pentru a va rambursa platile in cazul in care devine insolventa si, in cazul in care transportul este inclus in pachet .𝐃𝐫𝐞𝐩𝐭𝐮𝐫𝐢 𝐩𝐫𝐢𝐧𝐜𝐢𝐩𝐚𝐥𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐞𝐦𝐞𝐢𝐮𝐥 𝐎𝐫𝐝𝐨𝐧𝐚𝐧𝐭𝐞𝐢 𝐆𝐮𝐯𝐞𝐫𝐧𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐧𝐫. 𝟐/𝟐𝟎𝟏𝟖 - Calatorii vor primi toate informatiile esentiale privind pachetul anterior incheierii contractului privind pachetul de servicii de calatorie. - Exista intotdeauna cel putin un comerciant care raspunde pentru executarea corespunzatoare a tuturor serviciilor de calatorie incluse in contract. - Calatorilor li se pune la dispozitie un numar de telefon de urgenta sau detaliile unui punct de contact unde pot lua legatura cu agentia de turism organizatoare sau cu agentul de turism. - Calatorii pot transfera pachetul unei alte persoane, in urma unei instiintari efectuate in mod rezonabil si eventual a platii unor costuri suplimentare (dupa caz). - Pretul pachetului poate fi marit numai daca cresc costurile specifice (de exemplu, preturile carburantilor) si daca acest lucru este prevazut in mod expres in contract, si in orice caz nu mai tarziu de 10 zile inainte de inceperea executarii pachetului. In cazul in care cresterea pretul este mai mare de 8% din pretul pachetului, calatorul poate inceta contractul. In cazul in care agentia de turism organizatoare isi rezerva dreptul de a creste pretul, calatorul are dreptul la o reducere de pret daca apare o scadere a costurilor relevante. - Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare si pot obtine rambursarea integrala a oricaror plati in cazul in care oricare dintre elementele esentiale ale pachetului, altul decat pretul, s-a modificat in mod semnificativ. In cazul in care, inainte de inceperea executarii pachetului, comerciantul raspunzator de pachet anuleaza pachetul, calatorii au dreptul la rambursare si, dupa caz, la o despagubire. - Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare, inainte de inceperea executarii pachetului, in circumstante exceptionale, de exemplu in cazul unor probleme grave de securitate la destinatie care sunt susceptibile de a afecta pachetul. - In plus, calatorii au posibilitatea de a inceta contractul in orice moment inainte de inceperea executarii pachetului, in schimbul achitarii unei penalitati de incetare adecvata si justificabila. - In cazul in care, dupa inceperea executarii pachetului, elemente importante ale pachetului nu pot fi executate astfel cum s-a convenit, vor trebui oferite calatorului servicii alternative corespunzatoare, fara a implica plata unor costuri suplimentare. Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare, in cazul in care serviciile nu sunt executate in conformitate cu contractul si acest fapt afecteaza in mod substantial executarea pachetului, iar agentia de turism organizatoare nu remediaza problema. - Calatorii au de asemenea dreptul la o reducere a pretului si/sau la plata unor despagubiri pentru daune in cazul in care serviciile de calatorie nu sunt executate sau sunt executate in mod necorespunzator. - Agentia de turism organizatoare trebuie sa ofere asistenta in cazul in care calatorul se afla in dificultate. - In cazul in care agentia de turism organizatoare intra in insolventa, platile vor fi rambursate. In cazul in care aceasta intra in insolventa dupa inceperea executarii pachetului, iar transportul este inclus in pachet, repatrierea calatorilor este garantata. SC CRIDA HOLLIDAYS SRL a contractat protectia in caz de insolventa cu OMNIASIG VIENNA INSURAMCE GROUP SA. Calatorii pot contacta aceasta entitate sau, dupa caz, autoritatea competenta (Bucuresti, Aleea Alexandru, nr. 51, sector 1, 011822, telefon 021.405.74.20, fax 021.311.44.90, e-mail: office@omniasig.ro, web: www.omniasig.ro) in cazul in care serviciile sunt refuzate din cauza insolventei CRIDA HOLLIDAYS SRL. In sensul prezentului formular prin agentie de turism organizatoare se intelege agentia de turism organizatoare stabilita pe teritoriul Romaniei sau agentia de turism intermediara stabilita pe teritoriul Romaniei, care cumpara in mod direct pachete de la o agentie de turism organizatoare care nu este stabilita in Romania, dupa caz, conform art. 14 din Ordonanta Guvernului nr. 2/2018. In cazul prevederilor referitoare la insolventa, agentia de turism organizatoare este cea dintr-un alt stat membru UE sau din Romania, dupa caz. Ordonanta Guvernului nr. 2/2018: https://www.anat.ro/wp-content/uploads/2018/08/OG-2_2018.pdfCARACTERISTICI GENERALE ALE SERVICIILOR DE CALATORIE Informatii importante cu privire la comanda de rezervareIn conformitate cu legislatia in vigoare, 𝐀𝐠𝐞𝐧𝐭𝐢𝐚 𝐅𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐓𝐫𝐢𝐩 are obligatia sa va aduca la cunostinta urmatoarele:𝐑𝐞𝐧𝐮𝐧𝐭𝐚𝐫𝐞𝐚Puteti sa va retrageti din contractul de calatorie oricand inainte de inceperea calatoriei. Renuntarea la contract necesita din partea dumneavoastra o declaratie in scris transmisa agentiei. Va recomandam sa transmiteti declaratia de renuntare a contractului pe un suport informatic durabil.In acest caz noi pierdem dreptul asupra tarifului calatoriei, drept urmare in schimb, putem sa va solicitam o despagubire rezonabila (conform contract cadru de comercializarea pachetului de servicii turistice), in masura in care retragerea din contract nu ni se datoreaza noua sau circumstantelor extraordinare aparute la destinatia stabilita sau in imediata apropiere si care pot afecta in mod negativ desfasurarea calatoriei sau transportul persoanelor la destinatie.Incheierea unei asigurari pentru acoperirea costurilor in cazul renuntarii la calatorieVa atragem atentia asupra faptului ca majoritatea tarifelor practicate de catre agentia noastra nu includ asigurarea pentru anularea calatoriei si/sau medicala (asigurare storno si asigurare pentru intreruperea calatoriei). Renuntarea la calatorie inaintea inceperii sau intreruperea calatoriei, genereaza costuri de stornare si/sau alte costuri suplimentare pentru intoarcerea in tara, din acest motiv va recomandam sa incheiati un pachet de asigurari speciale valabile pentru diverse cazuri neprevazute, de accident, boala sau deces.𝐌𝐨𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐚𝐭𝐞 𝐫𝐞𝐝𝐮𝐬𝐚Persoanele cu mobilitate redusa pot beneficia de serviciul de calatorie rezervat doar in anumite conditii. In cazul in care doriti mai multe informatii cu privire la caracterul adaptabil al serviciilor de calatorie pentru persoanele cu mobilitate redusa, va rugam sa ne contactati in acest sens.In cazul unei astel de rezervari, confirmarea trebuie sa includa echipamentele, utilitatile si materialele auxiliare accesibile persoanelor cu handicap, pe care dumneavoastra le-ati solicitat si care sunt garantate de catre partenerul local contractual al agentiei.𝐑𝐚𝐬𝐩𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐞𝐚 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐚CRIDA HOLLIDAYS SRL este in totalitate raspunzatoare pentru prestarea regulamentara a tuturor serviciilor de calatorie prevazute in contract si este obligata in baza Ordonanta Guvernului nr. 2/2018 sa acorde asistenta calatorului in cazul in care acesta se afla intr-o situatie dificila.𝐀𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐧𝐭𝐚 𝐢𝐧 𝐭𝐢𝐦𝐩𝐮𝐥 𝐜𝐚𝐥𝐚𝐭𝐨𝐫𝐢𝐞𝐢Odata cu documentele de calatorie veti primi si datele de contact corespunzatoare.Veti avea intotdeauna un numar de telefon de urgenta pe care il puteti apela in caz de nevoie.𝐑𝐞𝐜𝐥𝐚𝐦𝐚𝐭𝐢𝐢 𝐥𝐚 𝐝𝐞𝐬𝐭𝐢𝐧𝐚𝐭𝐢𝐞Aveti obligatia de a aduce la cunostinta reprezentantului nostru de la fata locului reclamatia dumneavoastra, odata cu transmiterea ei catre agentie. Reprezentantul nostru local are sarcina de a remedia deficientele, in masura posibilitatilor. Cu toate acestea, reprezentantul local nu este autorizat sa valideze eventualele pretentii. Acestea vor fi solutionate prin agentie, dupa caz.𝐂𝐞𝐬𝐢𝐮𝐧𝐞𝐚 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭𝐮𝐥𝐮𝐢Participantul la calatorie poate cesiona (transfera) unei alte persoane contractul pentru pachetul de servicii de calatorie, intr-un termen rezonabil si tinand cont de eventualele costuri suplimentare generate de cesiune, daca si in masura in care aceasta este posibila.
vezi mai multe
Servicii incluse
- Transport cu autocar licentiat, a.c., audio-video, 2 soferi
- Cazare 7 nopti
- Masa: mic dejun
- Asistenta turistica.
Nu sunt incluse
- Transfer ferry boat
- Asigurari storno si asigurari medicale
- Excursii optionale
- Taxa hoteliera
Acest hotel de oraș recent renovat oferă camere cu aer condiționat și televizoare LCD. Situat la 6 minute de mers pe jos de plaja Edipsos, Hotelul Ilion oferă oaspeților acces la centrul spa al hotelului și Wi-Fi gratuit în zonele publice.
Centrul spa al hotelului oferă o varietate de hidroterapii. Sunt disponibile piscine spa individuale și o piscină interioară mare încălzită. Toate facilitățile încorporează apele zonei, renumite pentru proprietățile lor curative.
Ilion Hotel & Spa oferă camere cu un stil unic, fiecare cu decor elegant și baie cu marmură. Fiecare unitate este izolată fonic și are un balcon privat și un frigider.
În sala de mese elegantă a hotelului este servit zilnic un mic dejun continental tip bufet. Pentru prânz sau cină și băuturi, oaspeții vor găsi o mare varietate de locuri în centrul orașului Edipsos.
Accesul in hotel si camere se face prin incuietori inteligente. După rezervare, oaspeții vor primi un cod de acces.
Cuplurile apreciază în mod deosebit această locație. I-au dat scorul 8,6 pentru un sejur pentru 2 persoane.
Informatiile si fotografiile din pagina cu descrierea unitatii de cazare au caracter strict informativ si sunt preluate de la partenerii nostrii sau de pe site-urile de prezentare ale acestora. Pozele de pe site sunt generice si nu pot fi considerate contractuale, ele reprezinta efortul nostru permanent de a oferi informatii despre aceste locatii. Incercam zilnic sa actualizam aceste informatii, dar nu garantam ca sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale unitatilor de cazare sau sa cereti informatii actualizate agentiei noastre.
Tarifele si disponibilitatea ofertelor sunt valabile la acest moment!