Detalii oferta
Rezervare
Confirmare

SEJUR NISIPURILE DE AUR -HOTEL ARENA MAR 4* 27.08 - 01.09.2024

RON 1642 51 RON
persoana
BUCURESTI Ora 7.00-Bucur Obor (Primaria sector 3 )

Hotelul Arena Mar este situat la 150 de metri de plaja, la 300 de metri de centrul statiunii, la 15 km de cel mai apropiat oras Varna si la 23 km de aeroport.
Informatii generale
Complexul hotelier Arena Mar cuprinde hotel de 4 stele, construit in 2015, piscina interioara, piscina exterioara, centru spa, lobby bar, bar la piscina, restaurant principal, Wi-Fi gratuit in zona hol, schimb valutar, restaurant cu gustari , mini club, spalatorie, biliard, darts, fitness, salon de infrumusetare, masaj, servicii spalatorie, room service, sala de conferinte pentru 120 pax.
1 camera disponibila pentru persoane cu dizabilitati.
Cazare
Camere DBL: aprox. 25 mp,(max. 2+1/ 3+0). Pat dublu sau doua paturi obisnuite, 1 canapea extensibila. Vedere la piscina sau la strada.
Apartamente: aprox. 40 mp, (max.2+2/3+0). Pat matrimonial si 1 canapea dubla extensibila, compusa dintr-un dormitor cu baie alaturata / cu cada / si WC + living cu canapea extensibila mare cu baie si toaleta.
Toate unitatile sunt dotate cu aer conditionat centralizat, TV satelit, telefon, Wi-Fi gratuit, frigider, seif (6 BGN/zi), baie cu dus si uscator de par, mocheta, balcon cu masa si scaune.
Fier de calcat si masa de calcat la cerere.
Copii: Scaune pentru copii in restaurant, loc de joaca pentru copii, mini club, patut - contra cost.
Servicii
Gratuit: fitness, piscina exterioara (de la 01.05 pana la 30.09), piscina interioara (de la 20.09 pana la 15.05), sezlonguri si umbrele de soare la piscina, Wi-Fi, tenis de masa, aerobic acvatic, animatie.
Taxa suplimentara: 
biliard, consultatii medicale si medicale, masaje, centru spa (sauna baie de aburi, jacuzzi), salon de infrumusetare (coafor si manichiura), serviciu de spalatorie, Rent-a-car.
Animalele de companie sunt acceptate - contra cost (mici pana la 5 kg / 5 euro pe zi), la cerere.
Parcare - taxa suplimentara de 15 bgn pe zi, locuri limitate.

ALL INCLUSIVE 2023

***Restaurantul principal Arena Mar.
-Mic dejun tip bufet - 7:30-10:00
-Pranz tip bufet-12:00-14:00
-Cina tip bufet-18:00-21:00
-5 bufete diferite cu nopti tematice pe 2 saptamani (traditional bulgaresc, fructe de mare si peste, seara de gala, mediteraneeana, cina la gratar etc.)
B-ufet de bauturi cu apa minerala , bauturi racoritoare, sucuri, bere locala la halba si vin, cafea si ceai

***Snacks restaurant cu terasa mare la soare
-Mic dejun tip bufet tarziu - 10:00-11:00
-Gustari de dupa-amiaza, pizza/burggeri, chipsuri -15:00-17:00
-Cafea, prajituri si dulciuri- 15:00-17:00

***Ice cream trolley- 14:00-16:00
-Varietate de inghetata cu stropi si toppinguri
-Salata de fructe/

***Bauturi: - bauturi locale nelimitate (bauturi alcoolice si nealcoolice), cafea, cappuccino, ceai, precum si o varietate de cocktailuri disponibile la barul din hol si la barul de la piscina, in functie de programul lor de lucru
-Lobby bar- 10:00-23:00
-Bar la piscina- 10:00-18:00- iunie-septembrie

***Divertisment si sport:

Activitati sportive: sala de sport - orele 8.00 - 19.00, tenis de masa, aerobic acvatic,gimnastica de dimineata, darts, volei pe apa etc.
Conform programului de animatie la orele de zi si de seara: spectacole de seara, animatie invitata, concursuri, premii, dansuri, petreceri DJ, muzica live, jocuri de grup variate, lectii de dans si altele.
Program complet de animatie in perioada 01.06-31.08, program de animatie usoara (mai si septembrie)
Copii: mini club pentru 4-12 ani, mini discoteca seara, sectiune pentru copii atat in piscina exterioara, cat si in piscina interioara, jocuri, lectii si multe altele, la care participa o echipa de animatori profesionisti. (in perioada 01.07-31.08)

Informatii suplimentare:
Animalele de companie mici sunt permise contra cost.
Nu se accepta rezervarea de sezlonguri, toate prosoapele nesupravegheate sunt indepartate de la personalul de la piscina.
Orice mancare si bautura nu au putut fi scoase din restaurante si baruri din cauza reglementarilor publice si HACCP.
Nu este permis fumatul in holul hotelului si restaurante, baruri si camere conform joasa bulgara.

 

๐ˆ๐ง๐Ÿ๐จ๐ซ๐ฆ๐š๐ญ๐ข๐ข ๐ฉ๐ซ๐ž๐œ๐จ๐ง๐ญ๐ซ๐š๐œ๐ญ๐ฎ๐š๐ฅ๐ž ๐…๐€๐Œ๐ˆ๐‹๐˜ ๐“๐‘๐ˆ๐
Formular de informare a calatorului pentru contractele privind pachete de servicii de calatorie
Combinatia de servicii de calatorie pusa la dispozitia dumneavoastra este un pachet in intelesul Ordonantei Guvernului nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de calatorie si serviciile de calatorie asociate, precum si pentru modificarea unor acte normative.
Prin urmare, veti beneficia de toate drepturile ce rezulta din legislatia Uniunii Europene care se aplica pachetelor turistice. Societatea ๐‚๐‘๐ˆ๐ƒ๐€ ๐‡๐Ž๐‹๐‹๐ˆ๐ƒ๐€๐˜๐’ ๐’๐‘๐‹ va fi pe deplin responsabila pentru executarea corespunzatoare a pachetului in ansamblu.
In plus, conform legislatiei, societatea ๐‚๐‘๐ˆ๐ƒ๐€ ๐‡๐Ž๐‹๐‹๐ˆ๐ƒ๐€๐˜๐’ ๐’๐‘๐‹ detine protectie pentru a va rambursa platile in cazul in care devine insolventa si, in cazul in care transportul este inclus in pachet .
๐ƒ๐ซ๐ž๐ฉ๐ญ๐ฎ๐ซ๐ข ๐ฉ๐ซ๐ข๐ง๐œ๐ข๐ฉ๐š๐ฅ๐ž ๐ข๐ง ๐ญ๐ž๐ฆ๐ž๐ข๐ฎ๐ฅ ๐Ž๐ซ๐๐จ๐ง๐š๐ง๐ญ๐ž๐ข ๐†๐ฎ๐ฏ๐ž๐ซ๐ง๐ฎ๐ฅ๐ฎ๐ข ๐ง๐ซ. ๐Ÿ/๐Ÿ๐ŸŽ๐Ÿ๐Ÿ–
- Calatorii vor primi toate informatiile esentiale privind pachetul anterior incheierii contractului privind pachetul de servicii de calatorie.
- Exista intotdeauna cel putin un comerciant care raspunde pentru executarea corespunzatoare a tuturor serviciilor de calatorie incluse in contract.
- Calatorilor li se pune la dispozitie un numar de telefon de urgenta sau detaliile unui punct de contact unde pot lua legatura cu agentia de turism organizatoare sau cu agentul de turism.
- Calatorii pot transfera pachetul unei alte persoane, in urma unei instiintari efectuate in mod rezonabil si eventual a platii unor costuri suplimentare (dupa caz).
- Pretul pachetului poate fi marit numai daca cresc costurile specifice (de exemplu, preturile carburantilor) si daca acest lucru este prevazut in mod expres in contract, si in orice caz nu mai tarziu de 10 zile inainte de inceperea executarii pachetului. In cazul in care cresterea pretul este mai mare de 8% din pretul pachetului, calatorul poate inceta contractul. In cazul in care agentia de turism organizatoare isi rezerva dreptul de a creste pretul, calatorul are dreptul la o reducere de pret daca apare o scadere a costurilor relevante.
- Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare si pot obtine rambursarea integrala a oricaror plati in cazul in care oricare dintre elementele esentiale ale pachetului, altul decat pretul, s-a modificat in mod semnificativ. In cazul in care, inainte de inceperea executarii pachetului, comerciantul raspunzator de pachet anuleaza pachetul, calatorii au dreptul la rambursare si, dupa caz, la o despagubire.
- Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare, inainte de inceperea executarii pachetului, in circumstante exceptionale, de exemplu in cazul unor probleme grave de securitate la destinatie care sunt susceptibile de a afecta pachetul.
- In plus, calatorii au posibilitatea de a inceta contractul in orice moment inainte de inceperea executarii pachetului, in schimbul achitarii unei penalitati de incetare adecvata si justificabila.
- In cazul in care, dupa inceperea executarii pachetului, elemente importante ale pachetului nu pot fi executate astfel cum s-a convenit, vor trebui oferite calatorului servicii alternative corespunzatoare, fara a implica plata unor costuri suplimentare. Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare, in cazul in care serviciile nu sunt executate in conformitate cu contractul si acest fapt afecteaza in mod substantial executarea pachetului, iar agentia de turism organizatoare nu remediaza problema.
- Calatorii au de asemenea dreptul la o reducere a pretului si/sau la plata unor despagubiri pentru daune in cazul in care serviciile de calatorie nu sunt executate sau sunt executate in mod necorespunzator.
- Agentia de turism organizatoare trebuie sa ofere asistenta in cazul in care calatorul se afla in dificultate.
- In cazul in care agentia de turism organizatoare intra in insolventa, platile vor fi rambursate. In cazul in care aceasta intra in insolventa dupa inceperea executarii pachetului, iar transportul este inclus in pachet, repatrierea calatorilor este garantata. SC CRIDA HOLLIDAYS SRL a contractat protectia in caz de insolventa cu OMNIASIG VIENNA INSURAMCE GROUP SA. Calatorii pot contacta aceasta entitate sau, dupa caz, autoritatea competenta (Bucuresti, Aleea Alexandru, nr. 51, sector 1, 011822, telefon 021.405.74.20, fax 021.311.44.90, e-mail: office@omniasig.ro, web: www.omniasig.ro) in cazul in care serviciile sunt refuzate din cauza insolventei CRIDA HOLLIDAYS SRL.
In sensul prezentului formular prin agentie de turism organizatoare se intelege agentia de turism organizatoare stabilita pe teritoriul Romaniei sau agentia de turism intermediara stabilita pe teritoriul Romaniei, care cumpara in mod direct pachete de la o agentie de turism organizatoare care nu este stabilita in Romania, dupa caz, conform art. 14 din Ordonanta Guvernului nr. 2/2018.
In cazul prevederilor referitoare la insolventa, agentia de turism organizatoare este cea dintr-un alt stat membru UE sau din Romania, dupa caz.
Ordonanta Guvernului nr. 2/2018: https://www.anat.ro/wp-content/uploads/2018/08/OG-2_2018.pdf
CARACTERISTICI GENERALE ALE SERVICIILOR DE CALATORIE
Informatii importante cu privire la comanda de rezervare
In conformitate cu legislatia in vigoare, ๐€๐ ๐ž๐ง๐ญ๐ข๐š ๐…๐š๐ฆ๐ข๐ฅ๐ฒ ๐“๐ซ๐ข๐ฉ are obligatia sa va aduca la cunostinta urmatoarele:
๐‘๐ž๐ง๐ฎ๐ง๐ญ๐š๐ซ๐ž๐š
Puteti sa va retrageti din contractul de calatorie oricand inainte de inceperea calatoriei. Renuntarea la contract necesita din partea dumneavoastra o declaratie in scris transmisa agentiei. Va recomandam sa transmiteti declaratia de renuntare a contractului pe un suport informatic durabil.
In acest caz noi pierdem dreptul asupra tarifului calatoriei, drept urmare in schimb, putem sa va solicitam o despagubire rezonabila (conform contract cadru de comercializarea pachetului de servicii turistice), in masura in care retragerea din contract nu ni se datoreaza noua sau circumstantelor extraordinare aparute la destinatia stabilita sau in imediata apropiere si care pot afecta in mod negativ desfasurarea calatoriei sau transportul persoanelor la destinatie.
Incheierea unei asigurari pentru acoperirea costurilor in cazul renuntarii la calatorie
Va atragem atentia asupra faptului ca majoritatea tarifelor practicate de catre agentia noastra nu includ asigurarea pentru anularea calatoriei si/sau medicala (asigurare storno si asigurare pentru intreruperea calatoriei). Renuntarea la calatorie inaintea inceperii sau intreruperea calatoriei, genereaza costuri de stornare si/sau alte costuri suplimentare pentru intoarcerea in tara, din acest motiv va recomandam sa incheiati un pachet de asigurari speciale valabile pentru diverse cazuri neprevazute, de accident, boala sau deces.
๐Œ๐จ๐›๐ข๐ฅ๐ข๐ญ๐š๐ญ๐ž ๐ซ๐ž๐๐ฎ๐ฌ๐š
Persoanele cu mobilitate redusa pot beneficia de serviciul de calatorie rezervat doar in anumite conditii. In cazul in care doriti mai multe informatii cu privire la caracterul adaptabil al serviciilor de calatorie pentru persoanele cu mobilitate redusa, va rugam sa ne contactati in acest sens.
In cazul unei astel de rezervari, confirmarea trebuie sa includa echipamentele, utilitatile si materialele auxiliare accesibile persoanelor cu handicap, pe care dumneavoastra le-ati solicitat si care sunt garantate de catre partenerul local contractual al agentiei.
๐‘๐š๐ฌ๐ฉ๐ฎ๐ง๐๐ž๐ซ๐ž๐š ๐œ๐จ๐ง๐ญ๐ซ๐š๐œ๐ญ๐ฎ๐š๐ฅ๐š
CRIDA HOLLIDAYS SRL este in totalitate raspunzatoare pentru prestarea regulamentara a tuturor serviciilor de calatorie prevazute in contract si este obligata in baza Ordonanta Guvernului nr. 2/2018 sa acorde asistenta calatorului in cazul in care acesta se afla intr-o situatie dificila.
๐€๐ฌ๐ข๐ฌ๐ญ๐ž๐ง๐ญ๐š ๐ข๐ง ๐ญ๐ข๐ฆ๐ฉ๐ฎ๐ฅ ๐œ๐š๐ฅ๐š๐ญ๐จ๐ซ๐ข๐ž๐ข
Odata cu documentele de calatorie veti primi si datele de contact corespunzatoare.
Veti avea intotdeauna un numar de telefon de urgenta pe care il puteti apela in caz de nevoie.
๐‘๐ž๐œ๐ฅ๐š๐ฆ๐š๐ญ๐ข๐ข ๐ฅ๐š ๐๐ž๐ฌ๐ญ๐ข๐ง๐š๐ญ๐ข๐ž
Aveti obligatia de a aduce la cunostinta reprezentantului nostru de la fata locului reclamatia dumneavoastra, odata cu transmiterea ei catre agentie. Reprezentantul nostru local are sarcina de a remedia deficientele, in masura posibilitatilor. Cu toate acestea, reprezentantul local nu este autorizat sa valideze eventualele pretentii. Acestea vor fi solutionate prin agentie, dupa caz.
๐‚๐ž๐ฌ๐ข๐ฎ๐ง๐ž๐š ๐œ๐จ๐ง๐ญ๐ซ๐š๐œ๐ญ๐ฎ๐ฅ๐ฎ๐ข
Participantul la calatorie poate cesiona (transfera) unei alte persoane contractul pentru pachetul de servicii de calatorie, intr-un termen rezonabil si tinand cont de eventualele costuri suplimentare generate de cesiune, daca si in masura in care aceasta este posibila.

vezi mai multe

-transport autocar

-cazare+all inclusive

-insotitor grup

vezi mai multe

cheltuieli personale

vezi mai multe

Servicii

  • charter
  • autocar
  • transfer
  • cazare
  • masa
  • All inclusive
  • insotitor de grup
  • activitati

Tema

  • sejur

Facilitati unitate de cazare

  • wifi
  • parcare
  • transfer
  • piscina
  • piscina exterioara
  • piscina interioara
  • restaurant
  • bar
  • spa
  • sala de conferinte
  • centru de afaceri
  • sala de fitness
  • sala de jocuri
  • zonฤƒ de lounge-tv comuna
  • incalzire
  • depozitare bagaje

Facilitati camera

  • wifi
  • tv
  • aer conditionat
  • baie
  • balcon
  • baie privata
  • dus
  • prosoape
  • uscator de par
  • papuci
  • detector de fum

vezi mai multe

Informatiile si fotografiile din pagina cu descrierea unitatii de cazare au caracter strict informativ si sunt preluate de la partenerii nostrii sau de pe site-urile de prezentare ale acestora. Pozele de pe site sunt generice si nu pot fi considerate contractuale, ele reprezinta efortul nostru permanent de a oferi informatii despre aceste locatii. Incercam zilnic sa actualizam aceste informatii, dar nu garantam ca sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale unitatilor de cazare sau sa cereti informatii actualizate agentiei noastre.

Tarifele si disponibilitatea ofertelor sunt valabile la acest moment!

Trimite o cerere de rezervare