Detalii oferta
Rezervare
Confirmare

SUPER SEJUR DE 1 MAI LA MALUL MARII 01-04.05.2025

RON 1440 84 RON
/persoana
Plecare din Ploiesti (zona hale coreco) ora 07:00 si Bucuresti (parcare Piata Victoriei) ora 08:00

SUPER SEJUR DE 1 MAI LA MALUL MARII

  GRIFID VISTAMAR HOTEL - ULTRA ALL INCLUSIVE 

NISIPURILE DE AUR - BULGARIA

SUPER PRET: 290 EURO/ PERS.

1 - 4 MAI 2025

Plecare ora 07:00 dimineata din spatele Catedralei Sf. Ioan, Ploiesti si ora 08:00 parcare Piata Victoriei, Bucuresti

Ziua 1-4 

Super distractie la malul marii bulgaresti, la unul dintre cele mai frumoase hoteluri –GRIFID VISTAMAR –unde ne vom bucura de plaja, piscine interioare si exterioare si de conditiile premium din hotel!

DESCRIERE

Situat pe prima linie de hoteluri din Nisipurile de Aur, hotelul ofera o ambianta primitoare pentru intreaga familie, precum si o zona de concept GRIFID doar pentru adulti, pe acoperis.

Hotelul Vistamar a fost integrat in lantul GRIFID in anul 2011. Dupa o renovare completa in 2019, noul design urmeaza tendinta stilului jungla urbana, cu un nou concept de outlet.

NOUTATI & ATENTIONARI

- Hotelul are propria plaja cu nisip fin, separata doar de promenada. O umbrela de plaja si doua sezlonguri (cu saltele) per camera (in functie de disponibilitate), bar pe plaja

- La sejururi de minim 4 nopti, va bucurati de programul DINE Around gratuit. O mare varietate de delicii culinare cu programul Grifid Dine Around: Molecular Cuisine, peste si Rodizio, bucatarie italiana, bulgareasca, asiatica si europeana la Hotel Vistamar, Bolero si Metropol (16+). Este necesara rezervare.

- Rasfat in zona destinata doar adultilor, accesibila numai pentru oaspetii hotelului care au rezervat camere Concept.

- O punte pentru luat masa, divertisment sau pentru relaxare este simbolul unui refugiu de lux.

- Piscina infinity cu cabane, sezlonguri si umbrele, o selectie fina de preparate delicioase la Sky Bar & Restaurant

- Acces gratuit la Bolero Aqua Park

- O experienta hoteliera cu totul noua, ca oaspete in camerele Concept Grifid pentru adulti (16+)

- Lobby spatios si primitor, cu cafenea si mese rafinate in zone de relaxare primitoare, inclusiv un bufet de dimineata cu gustari reci si sanatoase, care se transforma intr-o statie cu limonada pe tot parcursul zilei. NOU: Serviciu de ospatar pentru o experienta premium la Lobby Bar

- NOU: retete racoritoare de cafea rece la Cafeneaua GRIFID

- Program Ultra All Inclusive 24 de ore (bauturi 24 de ore si gustare la miezul noptii de la 23:30-00:30) NOU: Serviciu de ospatar pentru o experienta premium la Lobby Bar

- NOU: Copii mici se bucura de vacanta tratati ca oaspeti speciali: meniu nou pentru bebelusi si copii in restaurante a la carte

- NOU: Petrecere cu spuma la piscina pentru acele momente cool de distractie (iulie - august)

- Cina romantica la plaja in fata GRIFID Metropol - rezervare obligatorie, contra cost

- Certificat de Travelife

- Program pentru oaspetii cu alergii: meniuri speciale pentru cele mai frecvente alergii alimentare (la cerere si dupa notificare prealabila in momentul rezervarii)

INFORMATII GENERALE DESPRE HOTEL

Servicii de masa: ULTRA All Inclusive 24 de ore pentru familii si puncte de vanzare separate numai pentru adulti (piscina infinity, Sky bar si restaurant)

Hotelul are o cladire principala, cu o aripa noua adiacenta: 10 si 8 etaje.

Facilitati si servicii: receptie 24 de ore, securitate 24 de ore, relatii cu clientii, restaurant principal, restaurante a-la-carte (italiana, bulgareasca, europeana, asiatica), Social table Sofra, restaurant cu gustari, cafenea, gustare la miezul noptii, program reinnoit GRIFID Dine Around, zona pe acoperis (Sky bar & restaurant) cu piscina infinita (gratuit si accesibila doar pentru oaspetii Concept), lobby bar, bar la piscina si bar salon, bar pe plaja, parcare (in limita locurilor disponibile, contra cost), magazin de suveniruri, conexiune Wi-Fi gratuita in hotel (zona lobby si toate camerele), taxi, servicii de inchiriere de masini, servicii de spalatorie si calcatorie (contra cost), schimb valutar, doctor, sala de sport, centru de wellness decorat elegant, divertisment, activitati sportive si program de animatie pentru adulti si copii.

Facilitatile din zonele publice sunt accesibile cu scaunul cu rotile.

SERVICII CAZARE:

Check-in: de la ora 15:00; se intra cu gustarea de dupa-amiaza

Check-out: pana la ora 11:00; se iese cu mic dejun tarziu continental

Hotelul are 324 camere cu vedere directa sau laterala la mare, camere cu vedere la parc, camere family (cu o camera de zi si un dormitor separate printr-o usa glisanta, baie cu dus, facilitati pentru prepararea de cafea si ceai), camere superioare (camera mare cu spatiu deschis, cu zona de dormitor si o zona confortabila de relaxare, facilitati pentru cafea si ceai).

Camere Concept Grifid numai pentru adulti (16+); camera dubla si suite - vedere frontala la mare, aparat de cafea cu capsule (reumplut zilnic), articole de toaleta marca RITUALS, papuci si halate de baie, mufa USB si cadou de bun venit.

Camerele sunt dotate si echipate cu uscator de par, telefon, sistem central de climatizare, TV multimedia, conexiune Wi-Fi gratuita, seif (gratuit), minibar (gratuit, reaprovizionat zilnic cu apa, bauturi racoritoare, bere), pardoseala gresie sau laminata, balcon, meniu de perne, meniu de top saltele - la cerere, patuturi - gratuit.

Check-in devreme si check-out tarziu depind de disponibilitatea hotelului si fac obiectul unei plati suplimentare.

Camere duble cu vedere la mare: 2 adulti, 2 adulti + 1 copil, 3 adulti; aprox. 26-30 mp; facilitati pentru cafea si ceai, gratuit.

Camere superioare cu vedere laterala la mare: 2 adulti + 2 copii, 3 adulti + 1 copil; aprox. 40 mp; facilitati pentru cafea si ceai, gratuit.

Camere family cu vedere la parc, cu vedere laterala sau frontala la mare: 2 adulti + 2 copii, 3 adulti + 1 copil; aprox. 40 mp; facilitati pentru cafea si ceai, gratuit.

Camere family Pool Side, ground floor: 2 adulti + 2 copii, 3 adulti + 1 copil; aprox. 40 mp; facilitati pentru cafea si ceai, gratuit.

Camere duble Concept, vedere la mare, 16+: max. 2 adulti; aprox. 25-30 mp; welcome gift, masina de cafea cu capsule, cosmetice Rituals, halate si papuci de baie, prosoape de plaja in camera, early check-in si late check-out gratuite, in functie de disponibilitate.

Camere Concept Grifid numai pentru adulti (16+):

- Acces exclusiv la Sky bar & Restaurant cu serviciu a la carte; bauturi spirtoase premium, mic dejun tarziu, pranz si cina gourmet (rezervare necesara pentru cina)

- Acces exclusiv la piscina infinity cu o terasa minunata, cabane si vedere panoramica la mare

- Sectiunea de plaja numai pentru adulti: se servesc bauturi (in fata hotelului Metropol)

- Camere moderne la etaj cu vedere frontala la mare, papuci si halate de baie, articole de toaleta marca RITUALS; mufa USB

- Cadou de bun venit la sosire

- Aparat de cafea cu capsule (reumplut zilnic)

- Turn down service

- Check-in prioritar si check-out tarziu gratuit (la cerere si in functie de disponibilitate)

- Divertisment de seara: muzica live de mai multe ori pe saptamana

- Relatii cu clientii, zona dedicata, pentru a ajuta la planificarea experientei de vacanta si la efectuarea rezervarilor - cina/servicii Spa/tururi/sarbatori cu ocazii speciale

- Acces gratuit la studioul de fitness din centrul Encanto Beach Medi SPA (06:00 - 20:00)

SERVICII CU PLATA:

Parcare (in limita locurilor disponibile), inchirieri masini, tratamente Spa in centrul de wellness, servicii in salon de infrumusetare, selectia de vinuri in toate restaurantele, servicii de baby sitting (pentru copiii de minim 4 ani), carucioare si telefon pentru bebelusi (la cerere), lectii de tenis pentru copii si adulti, iluminarea terenului de tenis, bicicleta (cand nu face parte din turul de animatie cu bicicleta), transfer de la si la aeroportul Varna (inclus doar pentru oaspetii Concept)

RESTAURANTE - ULTRA ALL INCLUSIVE

RESTAURANT PRINCIPAL:

Mic dejun tip bufet 07:30 - 10:00

Pranz 12:30 - 14:00 bufet

Cina 18:00 - 21:30 bufet

- Delicii culinare variate oferite prin SHOW cooking, carving, statii de pizza si paste; colt de panificatie, dieta, salata si bufete culinare delicioase

- Bufet de bauturi cu apa minerala, bauturi racoritoare, bere la halba si vin de tara, cafea si ceai

- Scaune inalte pentru copii

- Bufete tematice culinare - de 2 ori pe saptamana

- Cina festiva - o data la 10 zile

- Fumatul interzis in interior

- Cod vestimentar pentru cina: Smart Casual

RESTAURANT SNACK

Situat chiar langa promenada, la doar cativa pasi de plaja, cu o terasa in aer liber cu vedere la mare.

Mic dejun tarziu 10:00 - 12:00, serviciu de masa

Gustare de dupa-amiaza 12:00 - 17:00

Mic dejun continental (mancaruri calde)

Gustare de dupa-amiaza: pizza si paste, sandvisuri, fructe

SOCIAL TABLE SOFRA

Colt confortabil cu bufet de dimineata de gustari reci si sanatoase, care se transforma intr-o statie de limonada pe tot parcursul zilei.

Mic dejun rece cu selectie sanatoasa 10:00 - 12:00

Selectie de limonade 10:00 -17:00

PROGRAMUL GRIFID DINE AROUND

Valabil pentru sejururi de minim 4 nopti

O gama diversa si gratuita de restaurante a la carte, cu o varietate de tipuri de bucatarie: bucatarie moleculara (1* sejur), peste si Rodizio, bucatarie italiana, bulgareasca, asiatica si europeana la Hotel Vistamar, Bolero si Metropol (16+) .

Cina romantica la plaja in fata GRIFID Metropol - este necesara rezervare si este contra cost.

BARURI - ULTRA ALL INCLUSIVE

LOBBY BAR: 17:00 - 09:00 serviciu de ospatar; oferta 24 Hours Ultra All Inclusive include bauturi alcoolice locale si de import, bauturi non-alcoolice, cocktailuri, cafea si ceai, bere la halba, apa minerala

Gustare la miezul noptii 23:30 - 00:30

BAR LA PISCINA: 09:00 - 23:00 serviciu de bar; oferta ULTRA All Inclusive include apa minerala, bauturi alcoolice locale si din import, bauturi non-alcoolice, cocktailuri, cafea si ceai, bere la halba; inghetata

BEACH BAR: 10:00 - 17:00 serviciu de bar, in varf de sezon sezon 09:00 - 18:00; oferta ULTRA All Inclusive include bauturi alcoolice locale, bauturi non-alcoolice, cocktailuri, cafea si ceai, bere la halba si apa minerala

CAFENEA & PATISERIE: Incepeti ziua cu o cafea gustoasa sau un cappuccino aburind si dulciuri de casa. Un nou meniu de bauturi cu cafea rece si milk shake-uri delicioase. 09:00 - 17:00 serviciu de bar

Oferta ULTRA All Inclusive include apa minerala, bauturi alcoolice locale si de import, bauturi non-alcoolice, cocktail-uri, cafea si ceai, cafele cu gheata, milk shake, bere la halba si vin de tara.

PISCINE SI CENTRU WELLNESS

PISCINA IN AER LIBER: 09:00 - 18:00; terase la soare langa piscine; sezlonguri, umbrele de soare si prosoape gratuite; se asigura serviciul de salvamar

PISCINA INTERIOARA: 09:00 - 18:00; incalzita; jacuzzi gratuit; sezlonguri si prosoape gratuite; se asigura serviciul de salvamar

PISCINA INFINITY numai pentru adulti (16+): 09:00 - 18:00; accesibila exclusiv numai oaspetilor camerelor Concept; sezlonguri, umbrele de soare, prosoape de piscina gratuite; terasa la soare langa piscina; selectie speciala de muzica; cabane; se asigura serviciul de salvamar

FACILITATI PE PLAJA

O umbrela de soare si doua sezlonguri per camera pe plaja in functie de disponibilitate (doar pentru clientii care achita integral); copiii cazati gratuit nu beneficiaza de acestea.

GRIFID AQUA PARK din Aqua Club Hotel Bolero cu suprafata totala de 8000 mp este disponibil gratuit pentru toti oaspetii GRIFID Vistamar. Situat chiar langa hotel, cu cele doua sectiuni ale sale: pentru adulti

si pentru copii, fiecare cu 3 tobogane. Functioneaza din iunie pana in septembrie, in functie de conditiile meteorologice. In sectiunea parcului acvatic pentru adulti, accesul este permis doar persoanelor cu inaltimea de minim 1,40 m.

WELLNESS SI RELAXARE

09:00 - 18:00

Toate tratamentele, inclusiv sauna, baie de aburi, serviciile in salonul de infrumusetare sunt contra cost.

Servicii: baie de aburi, sauna, masaj cu pietre calde, zona de relaxare, boutique - uleiuri de masaj, parfumuri si alte produse pentru corp, coafor, manichiura si pedichiura, camere de masaj, tratamente faciale si corporale si o gama de tratamente Spa, cosmetica pentru corp si fata

ACTIVITATI SPORTIVE SI DE ANIMATIE

ZONA WELL FIT: activitati in aer liber (gimnastica, aerobic, plimbare de aventura, Nordic Walk, Tae-Bo, Yoga), teren multifunctional la GRIFID Club Hotel Bolero pentru baschet si volei, fotbal si tenis (teren iluminat, gratuit, rezervare obligatorie), tenis de picioare, tenis de masa, aqua gym, aqua jogging, polo pe apa, sala de sport, darts, French bowls, tururi cu bicicleta.

Spectacole de seara - zilnic

MINI CLUB GRIFID CU PROGRAM DE DIVERTISMENT PENTRU COPII:

10:00 - 12:30

15:00 - 17:30

Pentru copii cu varsta cuprinsa intre 4 si 12 ani

Mini disco - in fiecare zi

Spectacol pentru copii o data la 2 saptamani

Zile tematice si activitati

Mascota GRIFID - Griffi - noul prieten vesel al tuturor copiilor

Utilizarea gratuita a parcului acvatic pentru copii GRIFID

INFORMATII IMPORTANTE:

Nu se accepta animale de companie.

Hotelul isi rezerva dreptul de a modificare orarele de functionare, daca va fi necesar.

Nu este permis fumatul in spatiile interioare.

Nu se accepta rezervari pentru sezlonguri. Prosoapele lasate nesupravegheate vor fi indepartate de catre personalul hotelier.

Mancarea si bauturile nu pot fi scoase din restaurante.

๐ˆ๐ง๐Ÿ๐จ๐ซ๐ฆ๐š๐ญ๐ข๐ข ๐ฉ๐ซ๐ž๐œ๐จ๐ง๐ญ๐ซ๐š๐œ๐ญ๐ฎ๐š๐ฅ๐ž ๐…๐€๐Œ๐ˆ๐‹๐˜ ๐“๐‘๐ˆ๐
Formular de informare a calatorului pentru contractele privind pachete de servicii de calatorie
Combinatia de servicii de calatorie pusa la dispozitia dumneavoastra este un pachet in intelesul Ordonantei Guvernului nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de calatorie si serviciile de calatorie asociate, precum si pentru modificarea unor acte normative.
Prin urmare, veti beneficia de toate drepturile ce rezulta din legislatia Uniunii Europene care se aplica pachetelor turistice. Societatea ๐‚๐‘๐ˆ๐ƒ๐€ ๐‡๐Ž๐‹๐‹๐ˆ๐ƒ๐€๐˜๐’ ๐’๐‘๐‹ va fi pe deplin responsabila pentru executarea corespunzatoare a pachetului in ansamblu.
In plus, conform legislatiei, societatea ๐‚๐‘๐ˆ๐ƒ๐€ ๐‡๐Ž๐‹๐‹๐ˆ๐ƒ๐€๐˜๐’ ๐’๐‘๐‹ detine protectie pentru a va rambursa platile in cazul in care devine insolventa si, in cazul in care transportul este inclus in pachet .
๐ƒ๐ซ๐ž๐ฉ๐ญ๐ฎ๐ซ๐ข ๐ฉ๐ซ๐ข๐ง๐œ๐ข๐ฉ๐š๐ฅ๐ž ๐ข๐ง ๐ญ๐ž๐ฆ๐ž๐ข๐ฎ๐ฅ ๐Ž๐ซ๐๐จ๐ง๐š๐ง๐ญ๐ž๐ข ๐†๐ฎ๐ฏ๐ž๐ซ๐ง๐ฎ๐ฅ๐ฎ๐ข ๐ง๐ซ. ๐Ÿ/๐Ÿ๐ŸŽ๐Ÿ๐Ÿ–
- Calatorii vor primi toate informatiile esentiale privind pachetul anterior incheierii contractului privind pachetul de servicii de calatorie.
- Exista intotdeauna cel putin un comerciant care raspunde pentru executarea corespunzatoare a tuturor serviciilor de calatorie incluse in contract.
- Calatorilor li se pune la dispozitie un numar de telefon de urgenta sau detaliile unui punct de contact unde pot lua legatura cu agentia de turism organizatoare sau cu agentul de turism.
- Calatorii pot transfera pachetul unei alte persoane, in urma unei instiintari efectuate in mod rezonabil si eventual a platii unor costuri suplimentare (dupa caz).
- Pretul pachetului poate fi marit numai daca cresc costurile specifice (de exemplu, preturile carburantilor) si daca acest lucru este prevazut in mod expres in contract, si in orice caz nu mai tarziu de 10 zile inainte de inceperea executarii pachetului. In cazul in care cresterea pretul este mai mare de 8% din pretul pachetului, calatorul poate inceta contractul. In cazul in care agentia de turism organizatoare isi rezerva dreptul de a creste pretul, calatorul are dreptul la o reducere de pret daca apare o scadere a costurilor relevante.
- Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare si pot obtine rambursarea integrala a oricaror plati in cazul in care oricare dintre elementele esentiale ale pachetului, altul decat pretul, s-a modificat in mod semnificativ. In cazul in care, inainte de inceperea executarii pachetului, comerciantul raspunzator de pachet anuleaza pachetul, calatorii au dreptul la rambursare si, dupa caz, la o despagubire.
- Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare, inainte de inceperea executarii pachetului, in circumstante exceptionale, de exemplu in cazul unor probleme grave de securitate la destinatie care sunt susceptibile de a afecta pachetul.
- In plus, calatorii au posibilitatea de a inceta contractul in orice moment inainte de inceperea executarii pachetului, in schimbul achitarii unei penalitati de incetare adecvata si justificabila.
- In cazul in care, dupa inceperea executarii pachetului, elemente importante ale pachetului nu pot fi executate astfel cum s-a convenit, vor trebui oferite calatorului servicii alternative corespunzatoare, fara a implica plata unor costuri suplimentare. Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare, in cazul in care serviciile nu sunt executate in conformitate cu contractul si acest fapt afecteaza in mod substantial executarea pachetului, iar agentia de turism organizatoare nu remediaza problema.
- Calatorii au de asemenea dreptul la o reducere a pretului si/sau la plata unor despagubiri pentru daune in cazul in care serviciile de calatorie nu sunt executate sau sunt executate in mod necorespunzator.
- Agentia de turism organizatoare trebuie sa ofere asistenta in cazul in care calatorul se afla in dificultate.
- In cazul in care agentia de turism organizatoare intra in insolventa, platile vor fi rambursate. In cazul in care aceasta intra in insolventa dupa inceperea executarii pachetului, iar transportul este inclus in pachet, repatrierea calatorilor este garantata. SC CRIDA HOLLIDAYS SRL a contractat protectia in caz de insolventa cu OMNIASIG VIENNA INSURAMCE GROUP SA. Calatorii pot contacta aceasta entitate sau, dupa caz, autoritatea competenta (Bucuresti, Aleea Alexandru, nr. 51, sector 1, 011822, telefon 021.405.74.20, fax 021.311.44.90, e-mail: office@omniasig.ro, web: www.omniasig.ro) in cazul in care serviciile sunt refuzate din cauza insolventei CRIDA HOLLIDAYS SRL.
In sensul prezentului formular prin agentie de turism organizatoare se intelege agentia de turism organizatoare stabilita pe teritoriul Romaniei sau agentia de turism intermediara stabilita pe teritoriul Romaniei, care cumpara in mod direct pachete de la o agentie de turism organizatoare care nu este stabilita in Romania, dupa caz, conform art. 14 din Ordonanta Guvernului nr. 2/2018.
In cazul prevederilor referitoare la insolventa, agentia de turism organizatoare este cea dintr-un alt stat membru UE sau din Romania, dupa caz.
Ordonanta Guvernului nr. 2/2018: https://www.anat.ro/wp-content/uploads/2018/08/OG-2_2018.pdf
CARACTERISTICI GENERALE ALE SERVICIILOR DE CALATORIE
Informatii importante cu privire la comanda de rezervare
In conformitate cu legislatia in vigoare, ๐€๐ ๐ž๐ง๐ญ๐ข๐š ๐…๐š๐ฆ๐ข๐ฅ๐ฒ ๐“๐ซ๐ข๐ฉ are obligatia sa va aduca la cunostinta urmatoarele:
๐‘๐ž๐ง๐ฎ๐ง๐ญ๐š๐ซ๐ž๐š
Puteti sa va retrageti din contractul de calatorie oricand inainte de inceperea calatoriei. Renuntarea la contract necesita din partea dumneavoastra o declaratie in scris transmisa agentiei. Va recomandam sa transmiteti declaratia de renuntare a contractului pe un suport informatic durabil.
In acest caz noi pierdem dreptul asupra tarifului calatoriei, drept urmare in schimb, putem sa va solicitam o despagubire rezonabila (conform contract cadru de comercializarea pachetului de servicii turistice), in masura in care retragerea din contract nu ni se datoreaza noua sau circumstantelor extraordinare aparute la destinatia stabilita sau in imediata apropiere si care pot afecta in mod negativ desfasurarea calatoriei sau transportul persoanelor la destinatie.
Incheierea unei asigurari pentru acoperirea costurilor in cazul renuntarii la calatorie
Va atragem atentia asupra faptului ca majoritatea tarifelor practicate de catre agentia noastra nu includ asigurarea pentru anularea calatoriei si/sau medicala (asigurare storno si asigurare pentru intreruperea calatoriei). Renuntarea la calatorie inaintea inceperii sau intreruperea calatoriei, genereaza costuri de stornare si/sau alte costuri suplimentare pentru intoarcerea in tara, din acest motiv va recomandam sa incheiati un pachet de asigurari speciale valabile pentru diverse cazuri neprevazute, de accident, boala sau deces.
๐Œ๐จ๐›๐ข๐ฅ๐ข๐ญ๐š๐ญ๐ž ๐ซ๐ž๐๐ฎ๐ฌ๐š
Persoanele cu mobilitate redusa pot beneficia de serviciul de calatorie rezervat doar in anumite conditii. In cazul in care doriti mai multe informatii cu privire la caracterul adaptabil al serviciilor de calatorie pentru persoanele cu mobilitate redusa, va rugam sa ne contactati in acest sens.
In cazul unei astel de rezervari, confirmarea trebuie sa includa echipamentele, utilitatile si materialele auxiliare accesibile persoanelor cu handicap, pe care dumneavoastra le-ati solicitat si care sunt garantate de catre partenerul local contractual al agentiei.
๐‘๐š๐ฌ๐ฉ๐ฎ๐ง๐๐ž๐ซ๐ž๐š ๐œ๐จ๐ง๐ญ๐ซ๐š๐œ๐ญ๐ฎ๐š๐ฅ๐š
CRIDA HOLLIDAYS SRL este in totalitate raspunzatoare pentru prestarea regulamentara a tuturor serviciilor de calatorie prevazute in contract si este obligata in baza Ordonanta Guvernului nr. 2/2018 sa acorde asistenta calatorului in cazul in care acesta se afla intr-o situatie dificila.
๐€๐ฌ๐ข๐ฌ๐ญ๐ž๐ง๐ญ๐š ๐ข๐ง ๐ญ๐ข๐ฆ๐ฉ๐ฎ๐ฅ ๐œ๐š๐ฅ๐š๐ญ๐จ๐ซ๐ข๐ž๐ข
Odata cu documentele de calatorie veti primi si datele de contact corespunzatoare.
Veti avea intotdeauna un numar de telefon de urgenta pe care il puteti apela in caz de nevoie.
๐‘๐ž๐œ๐ฅ๐š๐ฆ๐š๐ญ๐ข๐ข ๐ฅ๐š ๐๐ž๐ฌ๐ญ๐ข๐ง๐š๐ญ๐ข๐ž
Aveti obligatia de a aduce la cunostinta reprezentantului nostru de la fata locului reclamatia dumneavoastra, odata cu transmiterea ei catre agentie. Reprezentantul nostru local are sarcina de a remedia deficientele, in masura posibilitatilor. Cu toate acestea, reprezentantul local nu este autorizat sa valideze eventualele pretentii. Acestea vor fi solutionate prin agentie, dupa caz.
๐‚๐ž๐ฌ๐ข๐ฎ๐ง๐ž๐š ๐œ๐จ๐ง๐ญ๐ซ๐š๐œ๐ญ๐ฎ๐ฅ๐ฎ๐ข

Participantul la calatorie poate cesiona (transfera) unei alte persoane contractul pentru pachetul de servicii de calatorie, intr-un termen rezonabil si tinand cont de eventualele costuri suplimentare generate de cesiune, daca si in masura in care aceasta este posibila 

 

vezi mai multe

Pretul include:

- transport autocar 

- insotitor grup

- cazare + ultra all inclusive 3 nopti/ 4 zile 

vezi mai multe

Tariful nu include:

- cheltuieli personale

vezi mai multe

Servicii

  • Circuit
  • autocar
  • cazare
  • masa
  • All inclusive
  • insotitor de grup

Tema

  • sejur-vara

Facilitati unitate de cazare

  • wifi
  • piscina
  • piscina exterioara
  • piscina interioara
  • restaurant
  • bar
  • spa

Facilitati camera

  • wifi
  • tv
  • aer conditionat
  • baie
  • baie privata
  • dus
  • halat de baie
  • prosoape
  • uscator de par
  • papuci

vezi mai multe

Informatiile si fotografiile din pagina cu descrierea unitatii de cazare au caracter strict informativ si sunt preluate de la partenerii nostrii sau de pe site-urile de prezentare ale acestora. Pozele de pe site sunt generice si nu pot fi considerate contractuale, ele reprezinta efortul nostru permanent de a oferi informatii despre aceste locatii. Incercam zilnic sa actualizam aceste informatii, dar nu garantam ca sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale unitatilor de cazare sau sa cereti informatii actualizate agentiei noastre.

Tarifele si disponibilitatea ofertelor sunt valabile la acest moment!

Optiuni

Servicii
Perioada
Detalii
Pret
tarif 1 adult
- 1 adult
01 May - 04 May, 2025
Autocar +  Cazare +  Masa
RON144084RON