Hotel Mena Palace este situat in inima plajei insorite la doar 200 de metri de plaja de nisip Mena Palace este locul perfect pentru o vacanta relaxanta pentru intreaga familie.FacilitatiMena Palace a fost construit in 2004-2005, renovat in 2019. O cladire noua a fost construita in 2016 cu 36 de camere de familie deluxe cu 1 pat king-size, 1 pat obisnuit standard si 1 canapea extensibila pentru familii si 10 camere de familie superioare cu 4 obisnuite. paturi.Receptie deschisa 24 de ore din 24, restaurant principal, piscina, bar, inchiriere de masini, serviciu de spalatorie, schimb valutar, serviciu de taxi, acces gratuit la internet Wi-Fi in hotel/, fitness - interior si exterior, sauna (contra cost) 15 bgn pe zi), Pat pentru copii la cerere si in functie de disponibilitate - gratuitCazareOra de check-in: dupa 14h /Bratari All Inclusive primite la sosire/;Ora de check-out: pana la 12h;Formalitatile de check-in devreme si check-out tarziu sunt oferite in functie de disponibilitate si la cerere, la un cost suplimentar.In total 210 unitati.Exista doua camere (situate in noua cladire) potrivite pentru oaspeti cu dizabilitati/oaspeti cu scaun cu rotile.105 Twin rooms cu o canapea extensibila /2 adulti + 1 copil sau 3 adulti/35 Family rooms cu 2 paturi obisnuite si o canapea extensibila dubla sau 2 canapele extensibile /2 adulti+2copii15 Double rooms cu un pat king size / potrivite pentru 2 persoane//, fara pat suplimentar in camera dubla7 Apartmente cu un dormitor si o camera de zi, potrivite pentru 2 adulti in dormitor si 2 copii / sau 1 adult / in living pe o canapea extensibila dubla.36 Deluxe family rooms intr-o cladire noua, construite in 2016, cu 1 pat king-size, 1 pat obisnuit standard si 1 canapea extensibila - toate sunt doar in cladirea noua10 Superior family rooms cu 4 paturi obisnuite in noua cladire2 camere adaptate pentru persoane cu dizabilitati in noua cladire.Toate unitatile dispun de: telefon cu apelare directa internationala; aer conditionat central; balcon; minifrigider, uscator de par, TV plat 32 cu TV prin satelit, seifuri (gratuit).Copii: patut (gratuit), tobogan cu apa in piscina interioara (10:30-12:00 si 14-16:30), piscina exterioara pentru copii integrata, scaune inalte in restaurante, incalzire/pregatire mancare pentru copii in restaurant - la cerere ; loc de joaca pentru copiiSport si divertismentGratuit: piscina exterioara cu piscina integrata pentru copii, piscina interioara cu tobogan cu apa, terasa la soare langa piscina, sezlonguri si umbrele de soare langa piscina, fitness (interioara si exterioara), mini golf (se solicita depozit), animatie pentru copiiContra cost: sauna - 10bgn per persoana/utilizareAnimalele de companie nu sunt permise.ParcareParcare contra cost - capacitate 22 locuri; incarca 15 lv pe zi.ALL INCLUSIVE 2024*Prietenos pentru copii:Servicii gratuite- Tobogan cu apa in piscina interioara 10:30-12:00 si 14-16:30- Piscina exterioara pentru copii integrata;- Scaune inalte in restaurante;- Incalzire/preparare mancare bebelusi in restaurant - la cerere;*Restaurant principal - bufet- bufete tematice culinare pentru cina - 1 cina bulgara in fiecare vineriMic dejun 07:30 - 10:00 bufet, bucatarie deschisa in sezonul mijlociu si inaltBauturi incluse - apa, suc, bauturi caldePranz 12:30 - 14:00 bufetBauturi incluse - apa, sucInghetata 14:0 0 - 16:00 hCafea si bauturi calde-07-11 h; 15.30-18 hGustari de dupa-amiaza 15:30 - 17:00 - dulciuri, gustari, / gogosi, hot dog- diferite tipuri in fiecare zi/Cina 18:30 - 20:30 bufet, SHO W cooking in sezonul mijlociu si inaltBauturi incluse - apa, suc,*Bauturile locale alcoolice si nealcoolice incluse in pret sunt servite la:Pool Bar de la 10:00 - pana la 22:00; vin local de tractiune - rosu si alb, bere, vodca, whisky, rom, menta, mastika, jin, coniac, schnapps, coca cola, Fanta, sprite, tonic si apa gazoasaToate bauturile servite dupa aceasta ora vor fi contra cost*Bazine de inot:Piscina exterioara cu piscina integrata pentru copiiPiscina interioara cu tobogan cu apaTerasa la soare langa piscina;Sezlonguri si umbrele de soare la piscina - gratuit,Servicii de salvamar oferite: 09:00 - 18:00 h*Activitati de sport si animatie:Echipa profesionista de animatie se ocupa de sederea placuta si vacanta activa la Hotel Mena Palace. Servicii incluse:Mini club:- Pentru copii de 4 - 12 ani;- Deschis de 6 ori pe saptamana intre orele 10:00 - 12:00 si 15:00 - 17:00;- loc de joaca pentru copii- Minigolf - gratuit/ primim un depozit pentru un bat si o minge/- fitness in aer liber - gratuit- Kids Disco de 6 ori pe saptamana dupa ora 19.30- Divertisment de seara- Muzica live - de 5 ori pe saptamana- In fiecare vineri - program de dans
๐๐ง๐๐จ๐ซ๐ฆ๐๐ญ๐ข๐ข ๐ฉ๐ซ๐๐๐จ๐ง๐ญ๐ซ๐๐๐ญ๐ฎ๐๐ฅ๐ ๐ ๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐Formular de informare a calatorului pentru contractele privind pachete de servicii de calatorieCombinatia de servicii de calatorie pusa la dispozitia dumneavoastra este un pachet in intelesul Ordonantei Guvernului nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de calatorie si serviciile de calatorie asociate, precum si pentru modificarea unor acte normative. Prin urmare, veti beneficia de toate drepturile ce rezulta din legislatia Uniunii Europene care se aplica pachetelor turistice. Societatea ๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐ va fi pe deplin responsabila pentru executarea corespunzatoare a pachetului in ansamblu. In plus, conform legislatiei, societatea ๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐ detine protectie pentru a va rambursa platile in cazul in care devine insolventa si, in cazul in care transportul este inclus in pachet .๐๐ซ๐๐ฉ๐ญ๐ฎ๐ซ๐ข ๐ฉ๐ซ๐ข๐ง๐๐ข๐ฉ๐๐ฅ๐ ๐ข๐ง ๐ญ๐๐ฆ๐๐ข๐ฎ๐ฅ ๐๐ซ๐๐จ๐ง๐๐ง๐ญ๐๐ข ๐๐ฎ๐ฏ๐๐ซ๐ง๐ฎ๐ฅ๐ฎ๐ข ๐ง๐ซ. ๐/๐๐๐๐ - Calatorii vor primi toate informatiile esentiale privind pachetul anterior incheierii contractului privind pachetul de servicii de calatorie. - Exista intotdeauna cel putin un comerciant care raspunde pentru executarea corespunzatoare a tuturor serviciilor de calatorie incluse in contract. - Calatorilor li se pune la dispozitie un numar de telefon de urgenta sau detaliile unui punct de contact unde pot lua legatura cu agentia de turism organizatoare sau cu agentul de turism. - Calatorii pot transfera pachetul unei alte persoane, in urma unei instiintari efectuate in mod rezonabil si eventual a platii unor costuri suplimentare (dupa caz). - Pretul pachetului poate fi marit numai daca cresc costurile specifice (de exemplu, preturile carburantilor) si daca acest lucru este prevazut in mod expres in contract, si in orice caz nu mai tarziu de 10 zile inainte de inceperea executarii pachetului. In cazul in care cresterea pretul este mai mare de 8% din pretul pachetului, calatorul poate inceta contractul. In cazul in care agentia de turism organizatoare isi rezerva dreptul de a creste pretul, calatorul are dreptul la o reducere de pret daca apare o scadere a costurilor relevante. - Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare si pot obtine rambursarea integrala a oricaror plati in cazul in care oricare dintre elementele esentiale ale pachetului, altul decat pretul, s-a modificat in mod semnificativ. In cazul in care, inainte de inceperea executarii pachetului, comerciantul raspunzator de pachet anuleaza pachetul, calatorii au dreptul la rambursare si, dupa caz, la o despagubire. - Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare, inainte de inceperea executarii pachetului, in circumstante exceptionale, de exemplu in cazul unor probleme grave de securitate la destinatie care sunt susceptibile de a afecta pachetul. - In plus, calatorii au posibilitatea de a inceta contractul in orice moment inainte de inceperea executarii pachetului, in schimbul achitarii unei penalitati de incetare adecvata si justificabila. - In cazul in care, dupa inceperea executarii pachetului, elemente importante ale pachetului nu pot fi executate astfel cum s-a convenit, vor trebui oferite calatorului servicii alternative corespunzatoare, fara a implica plata unor costuri suplimentare. Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare, in cazul in care serviciile nu sunt executate in conformitate cu contractul si acest fapt afecteaza in mod substantial executarea pachetului, iar agentia de turism organizatoare nu remediaza problema. - Calatorii au de asemenea dreptul la o reducere a pretului si/sau la plata unor despagubiri pentru daune in cazul in care serviciile de calatorie nu sunt executate sau sunt executate in mod necorespunzator. - Agentia de turism organizatoare trebuie sa ofere asistenta in cazul in care calatorul se afla in dificultate. - In cazul in care agentia de turism organizatoare intra in insolventa, platile vor fi rambursate. In cazul in care aceasta intra in insolventa dupa inceperea executarii pachetului, iar transportul este inclus in pachet, repatrierea calatorilor este garantata. SC CRIDA HOLLIDAYS SRL a contractat protectia in caz de insolventa cu OMNIASIG VIENNA INSURAMCE GROUP SA. Calatorii pot contacta aceasta entitate sau, dupa caz, autoritatea competenta (Bucuresti, Aleea Alexandru, nr. 51, sector 1, 011822, telefon 021.405.74.20, fax 021.311.44.90, e-mail: office@omniasig.ro, web: www.omniasig.ro) in cazul in care serviciile sunt refuzate din cauza insolventei CRIDA HOLLIDAYS SRL. In sensul prezentului formular prin agentie de turism organizatoare se intelege agentia de turism organizatoare stabilita pe teritoriul Romaniei sau agentia de turism intermediara stabilita pe teritoriul Romaniei, care cumpara in mod direct pachete de la o agentie de turism organizatoare care nu este stabilita in Romania, dupa caz, conform art. 14 din Ordonanta Guvernului nr. 2/2018. In cazul prevederilor referitoare la insolventa, agentia de turism organizatoare este cea dintr-un alt stat membru UE sau din Romania, dupa caz. Ordonanta Guvernului nr. 2/2018: https://www.anat.ro/wp-content/uploads/2018/08/OG-2_2018.pdfCARACTERISTICI GENERALE ALE SERVICIILOR DE CALATORIE Informatii importante cu privire la comanda de rezervareIn conformitate cu legislatia in vigoare, ๐๐ ๐๐ง๐ญ๐ข๐ ๐ ๐๐ฆ๐ข๐ฅ๐ฒ ๐๐ซ๐ข๐ฉ are obligatia sa va aduca la cunostinta urmatoarele:๐๐๐ง๐ฎ๐ง๐ญ๐๐ซ๐๐Puteti sa va retrageti din contractul de calatorie oricand inainte de inceperea calatoriei. Renuntarea la contract necesita din partea dumneavoastra o declaratie in scris transmisa agentiei. Va recomandam sa transmiteti declaratia de renuntare a contractului pe un suport informatic durabil.In acest caz noi pierdem dreptul asupra tarifului calatoriei, drept urmare in schimb, putem sa va solicitam o despagubire rezonabila (conform contract cadru de comercializarea pachetului de servicii turistice), in masura in care retragerea din contract nu ni se datoreaza noua sau circumstantelor extraordinare aparute la destinatia stabilita sau in imediata apropiere si care pot afecta in mod negativ desfasurarea calatoriei sau transportul persoanelor la destinatie.Incheierea unei asigurari pentru acoperirea costurilor in cazul renuntarii la calatorieVa atragem atentia asupra faptului ca majoritatea tarifelor practicate de catre agentia noastra nu includ asigurarea pentru anularea calatoriei si/sau medicala (asigurare storno si asigurare pentru intreruperea calatoriei). Renuntarea la calatorie inaintea inceperii sau intreruperea calatoriei, genereaza costuri de stornare si/sau alte costuri suplimentare pentru intoarcerea in tara, din acest motiv va recomandam sa incheiati un pachet de asigurari speciale valabile pentru diverse cazuri neprevazute, de accident, boala sau deces.๐๐จ๐๐ข๐ฅ๐ข๐ญ๐๐ญ๐ ๐ซ๐๐๐ฎ๐ฌ๐Persoanele cu mobilitate redusa pot beneficia de serviciul de calatorie rezervat doar in anumite conditii. In cazul in care doriti mai multe informatii cu privire la caracterul adaptabil al serviciilor de calatorie pentru persoanele cu mobilitate redusa, va rugam sa ne contactati in acest sens.In cazul unei astel de rezervari, confirmarea trebuie sa includa echipamentele, utilitatile si materialele auxiliare accesibile persoanelor cu handicap, pe care dumneavoastra le-ati solicitat si care sunt garantate de catre partenerul local contractual al agentiei.๐๐๐ฌ๐ฉ๐ฎ๐ง๐๐๐ซ๐๐ ๐๐จ๐ง๐ญ๐ซ๐๐๐ญ๐ฎ๐๐ฅ๐CRIDA HOLLIDAYS SRL este in totalitate raspunzatoare pentru prestarea regulamentara a tuturor serviciilor de calatorie prevazute in contract si este obligata in baza Ordonanta Guvernului nr. 2/2018 sa acorde asistenta calatorului in cazul in care acesta se afla intr-o situatie dificila.๐๐ฌ๐ข๐ฌ๐ญ๐๐ง๐ญ๐ ๐ข๐ง ๐ญ๐ข๐ฆ๐ฉ๐ฎ๐ฅ ๐๐๐ฅ๐๐ญ๐จ๐ซ๐ข๐๐ขOdata cu documentele de calatorie veti primi si datele de contact corespunzatoare.Veti avea intotdeauna un numar de telefon de urgenta pe care il puteti apela in caz de nevoie.๐๐๐๐ฅ๐๐ฆ๐๐ญ๐ข๐ข ๐ฅ๐ ๐๐๐ฌ๐ญ๐ข๐ง๐๐ญ๐ข๐Aveti obligatia de a aduce la cunostinta reprezentantului nostru de la fata locului reclamatia dumneavoastra, odata cu transmiterea ei catre agentie. Reprezentantul nostru local are sarcina de a remedia deficientele, in masura posibilitatilor. Cu toate acestea, reprezentantul local nu este autorizat sa valideze eventualele pretentii. Acestea vor fi solutionate prin agentie, dupa caz.๐๐๐ฌ๐ข๐ฎ๐ง๐๐ ๐๐จ๐ง๐ญ๐ซ๐๐๐ญ๐ฎ๐ฅ๐ฎ๐ขParticipantul la calatorie poate cesiona (transfera) unei alte persoane contractul pentru pachetul de servicii de calatorie, intr-un termen rezonabil si tinand cont de eventualele costuri suplimentare generate de cesiune, daca si in masura in care aceasta este posibila.
vezi mai multe
-transport autocar
-cazare+all inclusive
-insotitor grup
cheltuieli personale
Informatiile si fotografiile din pagina cu descrierea unitatii de cazare au caracter strict informativ si sunt preluate de la partenerii nostrii sau de pe site-urile de prezentare ale acestora. Pozele de pe site sunt generice si nu pot fi considerate contractuale, ele reprezinta efortul nostru permanent de a oferi informatii despre aceste locatii. Incercam zilnic sa actualizam aceste informatii, dar nu garantam ca sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale unitatilor de cazare sau sa cereti informatii actualizate agentiei noastre.
Tarifele si disponibilitatea ofertelor sunt valabile la acest moment!